جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استقلال لطیفی در جایگاه دوم فوتبال استان قرار دارد

میلاد لارستان: هفته چهارم مسابقات فوتبال برترباشگاه های فارس در رده سنی بزرگسالان در شهرستان های مختلف دنبال شد و نتایج زیر به دست آمد. به گزارش میلاد لارستان، رییس…

میلاد لارستان: هفته چهارم مسابقات فوتبال برترباشگاه های فارس در رده سنی بزرگسالان در شهرستان های مختلف دنبال شد و نتایج زیر به دست آمد.

به گزارش میلاد لارستان، رییس هیات فوتبال فارس، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: در این هفته، تیم آرمان صدرا و لیدوما شیراز بدون گل مساوی شدند،

غلامعلی هنرپیشه افزود: تیم هلال احمرگراش با چهار گل ازسد تیم گلستان فاروق مرودشت گذشت، بسیج پاسارگاد، دو بر یک امیرکبیر نورآباد ممسنی را از پیش رو برداشت و پادنا میمند فیروزآباد هم دو بر صفر مغلوب عقاب شیراز شد.

وی ادامه داد: همچنین تیم باقری گویم شیراز دو بر صفر، آلپ سون قشقایی را مغلوب کرد، شهرداری نورآباد ممسنی هم یک بر صفر برابر استقلال لار پیروز شد.

با پایان هفته چهارم این مسابقات، عقاب شیراز با ۱۰ امتیاز در صدر ایستاده ، استقلال لارستان با ۹ امتیاز دوم و مقاومت پاسارگاد هم با هشت امتیاز در رده سوم جای دارد، پادنا میمند فیروزآباد و تیم گلستان فاروق هم در انتهای جدول قراردارند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین