سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کشف 127 کیلو تریاک در دو عملیات مختلف

فرمانده انتظامی لارستان، از کشف ۱۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ…

فرمانده انتظامی لارستان، از کشف ۱۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ حسین دیندارلو گفت: ماموران انتظامی لارستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودر‌های عبوری در جاده بندرعباس- لارستان، به یک دستگاه کامیون بنز مظنون و آن را متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۹۳ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در باک خودرو جاسازی شده بود کشف شد. سرهنگ دیندارلو با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شد، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی لارستان خاطر نشان کرد: در یک عملیات دیگر نیز ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه ال ۹۰ را در محور بندرعباس-لارستان متوقف و در بازرسی از آن، ۳۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر داشبورد جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین