چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

كار با آفرين و بارك الله حل نميشود! مردم توقع دارند

طی دو هفته گذشته و با حضور رئيس سازمان بهزيستي كشور  و مسئولان استان ۸ پروژه حوزه بهزیستی و آن هم خیرساز افتتاح گرديد. در خبر ديگر از پرداخت ۳۰…

طی دو هفته گذشته و با حضور رئيس سازمان بهزيستي كشور  و مسئولان استان ۸ پروژه حوزه بهزیستی و آن هم خیرساز افتتاح گرديد. در خبر ديگر از پرداخت ۳۰ ميليارد ريال توسط يك خيّر لارستاني به بهزيستي صحبت شده بود. در جای دیگر از کمکهای بیشتر خیرین به پروژه های توسعه و خدماتی منطقه سخن به میان آمده بود…. سوال این است که مسئولين امر در برابر اين همت بزرگ مردم چه كرده اند؟ كار با آفرين و بارك الله حل نميشود!  این موارد و کمک خیرین در منطقه لارستان بزرگ بسیار دیده شده و همین روز گذشته نیز استاندار فارس در لارستان مجددا بر آن صحه گذاشت.

مردم توقع دارند در برابر پرداخت اين مبلغ، دولت حداقل دو برابر پرداخت كند.

ضرورت دارد اين درخواست مردمي توسط فرماندار ويژه لارستان،‌ نماينده مردم، امام جمعه، بهزيستي شهرستان، سازمان بهزيستي استان(و تمام ارگان های دخیل در سایر پروژه ها) به مسئولین کشوری گوشزد شده (نامه،‌جلسه حضوری و..)  و مشخص گردد لارستان براي توسعه و راه بهتر مردم به چه تجهيزاتي نيازمند است و از سازمانهای ذیربط  اكيداً درخواست اخذ آنها نمايند تا هرچه بيشتر عامل دلگرمي خيرين و مردم فراهم گردد.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین