شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهره برداری از سالن نمازخانه دبیرستان شهید زینلی شهر لار

با حضور امام‌جمعه لارستان سالن نمازخانه شهید ایزدی در دبیرستان شهید زینلی شهر لار به بهره‌برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان…

با حضور امام‌جمعه لارستان سالن نمازخانه شهید ایزدی در دبیرستان شهید زینلی شهر لار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان طی آئینی با حضور امام‌جمعه لارستان، معاون سیاسی فرمانداری ویژه، فولادی سرپرست آموزش‌وپرورش لارستان، مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی، رئیس و نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر لار، خیرین و خانواده شهدا سالن نمازخانه خیر ساز شهید ایزدی در مدرسه متوسطه اول شهید زینلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی در سخنانی با تشریح بخشی از فعالیت‌های این بنیاد، گفت: باهمت بلند خيرانديشان منطقه لارستان، کار احداث ۷ سالن نمازخانه در مدارس مختلف در دستور کار قرار گرفت که طی روزهای آینده همه آن‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

منصور اسماعیلی افزود: بناشده است که هرکدام از این نمازخانه‌ها به نام یکی از شهدای گمنام‌تر شهر لار مزین شود.

وی همچنین از ساخت چندین آموزشگاه با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین و دولت خبر داد و تصریح کرد: کار ساخت تعدادی از آن‌ها شروع و تعدادی نیز به‌زودی افتتاح خواهد شد.

در این مراسم همچنین امام‌جمعه لارستان در سخنانی به اهمیت پرورش در کنار آموزش با توجه به آیات و روایات اشاره کرد و گفت: ویژگی انسان نسبت به موجودات دیگر کسب آموزش است، به‌گونه‌ای که آدمی این ظرفیت دارد تا براثر آموزش صحیح به درجات عالی برسد یا برعکس آن باتربیتی نادرست سقوط کند.

حجت‌الاسلام مختار موسوی افزود: بر همین اساس کار خیرین در جهت ساخت بناهای آموزشی و مذهبی بسیار بزرگ است و همت بلند آنان جای تقدیر دارد.

نمازخانه شهید ایزدی در دبیرستان شهید زینلی به مساحت ۱۸۵ مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط یکی از خيرانديشان لارستان و باهمت نمایندگان خیرین حاج میرزا محمدرضا انصاری لاری و حاج محمدحسن دانشیار با نظارت و همیاری بنیاد نیک اندیشان هاشمی احداث و توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس نیز تجهیز شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین