جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
آموزش اطفا حریق در مدارس لار

آموزش ایمنی و اطفاء حریق در مدارس شهر لار

میلاد لارستان: به مناسبت ۷مهر رو زآتش نشانی و خدمات ایمنی ، آموزش اطفاء حریق در مدارس شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، مسائل ایمنی و اطفاء حریق…

آموزش اطفا حریق در مدارس لارمیلاد لارستان: به مناسبت ۷مهر رو زآتش نشانی و خدمات ایمنی ، آموزش اطفاء حریق در مدارس شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، مسائل ایمنی و اطفاء حریق در مدارس شهر لار توسط نیروی های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار به دانش آموزان داده شد.

این آموزش که به صورت دوره ای قرار است در مدارس شهر لار اجرا شود، با هدف آشنایی با اقدامات اولیه ایمنی و پیشگیری و نحوه استفاده از تجهیزات آتش نشانی اجرا و علاوه بر یادگیری تعداد زیادی از دانش آموزان با این مهارت مهم و کاربردی، می تواند نقش بسزایی در زمان وقوع حادثه داشته باشد.

گفتنی است دانش آموزان در این دوره ها ، آشنایی با کپسول های اطفاء حریق و روش استفاده از انواع خاموش کننده های دستی و انواع حریق شیمیایی و همچنین بصورت عملی طریقه مهار آتش را فرا می گیرند.

شایان ذکر است در ارزیابی به دست آمده از مدرسه مکتب الزهرا(س) و پیش دبستانی فرشتگان و همچنین مدارس سطح شهر، انگیزه یادگیری فنون آتش نشانی در میان دانش آموزان دختر بسیار بالاست و این فرصتی مناسب برای گسترش آموزش مقابله با حوادث و حریق، برای مادران فرداری جامعه باشیم. 

مصباح قنادی- خبرنگار روابط عمومی شهرداری لار

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین