جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

دیدار کارکنان کمیته امداد از سرای سالمندان لارستان

سلامت سالمندان یکی از مسائل و مشکلات بهداشتی در اکثر جوامع است و مقابله با این مشکلات نیازمند سیاست گذاری و برنامه ریزی های دقیق و صحیح می باشد و…

سلامت سالمندان یکی از مسائل و مشکلات بهداشتی در اکثر جوامع است و مقابله با این مشکلات نیازمند سیاست گذاری و برنامه ریزی های دقیق و صحیح می باشد و مسلما اکثر کشور های در حال توسعه ای که برنامه فراگیری در این زمینه ندارند با مشکلات زیادی مواجه هستند. سالمندی مساوی با بیماری یا درد نیست و می‌توان از جوانی و میانسالی برای دوره سالمندی سالم، برنامه‌ریزی کرد.وضعیت سالمندان کشور متأثر از عوامل اجتماعی اقتصادی و بهداشتی متعددی است و نیازمند توجهات همه جانبه است. سالخوردگی جمعیت را باید یک موفقیت بهداشتی و وجود سالمندان را نعمتی از نعمات بیشمار پروردگار محسوب کرد.

در همین راستا و همزمان با هفته تکریم سالمندان تعدادی از کارکنان کمیته امداد به مجموعه نگهداری سالمندان رفته و در بخش های مختلف این مجتمع حضور یافته و با سالمندان در این مجتمع دیدار و گفتگو کردند . لازم به ذکر است که تعداد    ۹      سالمند تحت حمایت کمیته امداد لارستان در این مرکز نگهداری میشوند و ماهانه مبالغی جهت این امر اختصاص می یابد.

روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین