جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13

برگزاری ((همایش الگوی صحیح تربیت کودک)) در لارستان

 به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و آشنایی هر چه بیشتر والدین با شیوه های فرزندپروری با موضوع « الگوهای صحیح تربیت کودک» با همکاری موسسه مردم نهاد هدف تحت…

 به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و آشنایی هر چه بیشتر والدین با شیوه های فرزندپروری با موضوع « الگوهای صحیح تربیت کودک» با همکاری موسسه مردم نهاد هدف تحت نظارت اداره بهزیستی لارستان و  با حضور  مدرس  دکتر اسفندیاری  در سالن عثمان شهر خور  برگزار گردید.  در ابتدا سرکار خانم بدیعی کارشناس  در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و لزوم آگاهی والدین از نحوه رفتار با کودک  مطالبی بیان نمود.

سپس برگه های پیش آزمون در بین والدین توزیع شد. سپس  دکتر اسفندیاری سخنرانی خود را در خصوص اهمیت مسئولیت تربیت صحیح کودکان بیان نموده و از کودکان به عنوانی مهمانان خوانده شده که با دعوت والدین به زندگی آنها وارد شده اند نام برد. وی رابطه بین والدین و فرزندان را به رابطه خورشید و زمین تشبیه نمودند و در ادامه در مورد خطاهای تربیتی که والدین مرتکب میشوند و راهکار های مناسب آن مطالبی عنوان شد.

   پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ،  برگه های پس آزمون توزیع و به منظور بررسی اثربخشی این دوره آموزشی جمع آوری و مورد تحلیل قرار گرفت.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین