شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

توقف مصوبه الحاق بخشی از هرمزگان به لامرد

میلاد لارستان: استاندار هرمزگان گفت: مصوبه الحاق بخشی از روستاهای استان هرمزگان به استان فارس، متوقف شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه…

n00007349-bمیلاد لارستان: استاندار هرمزگان گفت: مصوبه الحاق بخشی از روستاهای استان هرمزگان به استان فارس، متوقف شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج‌فارس، دکتر جاسم جادری در جلسه شورای اداری شهرستان پارسیان، اظهار کرد: شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان دارای ظرفیت‌ها و منابع خوبی برخوردار است و مدیران استان و همچنین شهرستان باید حداکثر تلاش خود را در جهت جذب و شناسایی این منابع داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع الحاق بخشی از پارسیان به استان فارس، گفت: در جلسه‌ای که با حضور استانداران استان فارس و هرمزگان و همچنین مدیرکل اطلاعات هر دو استان در وزارت کشور برگزار شد، پس از بحث‌های کارشناسی و ارائه استدلالهای زیاد توانستیم، اجرای این مصوبه هیات دولت را متوقف کنیم.

استاندار هرمزگان بیان کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان پارسیان، بررسی بیشتر مسئله الحاق بخشی از این شهرستان به فارس بود و این موضوع با همت مردم مسکوت ماند.

جادری خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم، رفع آلایندگی صنعتی صنایع و پالایشگاه‌های عسلویه به جهت نزدیکی و مجاورت با این شهرستان است. با تمهیداتی که اندیشیده شده و اختصاص بودجه، این مشکل درآینده نه چندان دور رفع خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: ساخت و پیگیری ایجاد گمرک “شیوء” یکی دیگر از مطالبات مردم پارسیان است. این موضوع از پیشنهادات اصلی ما به هیات دولت بود و به امید خدا با تخصیص بودجه‌ای که به این گمرک اختصاص خواهد یافت در آینده شاهد راه‌اندازی گمرک “شیوء” در غرب استان خواهیم بود.

جادری بیان کرد: این هنر یک مدیر موفق است که علاوه بر تلاش برای کسب بودجه دولتی بتواند با دخالت دادن بخش خصوصی و تشکیل تعاونی‌های روستایی بتواند مسائل و مشکلات مردم را رفع سازد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین