سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

شورای هم‌فکری گسترش «سینه‌زنی سنتی» در لارستان تشکیل شود

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به ثبت ملی سینه‌زنی لاری در اجلاسیه پیرغلامان حسینی گفت: شورای هم‌فکری برای گسترش سینه‌زنی سنتی لاری در لارستان تشکیل شود. امیر جاهدی با اشاره…

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به ثبت ملی سینه‌زنی لاری در اجلاسیه پیرغلامان حسینی گفت: شورای هم‌فکری برای گسترش سینه‌زنی سنتی لاری در

لارستان تشکیل شود. امیر جاهدی با اشاره به ثبت ملی سینه‌زنی لاری در اجلاسیه پیرغلامان حسینی اظهار داشت: جامعه جوان لارستان باید بیشتر با سینه‌زنی سنتی لاری آشنا شوند بنابراین باید شورای هم‌فکری برای گسترش سینه‌زنی سنتی لاری در این شهرستان تشکیل شود. وی با بیان اینکه ثبت ملی سینه‌زنی سنتی لاری مطالبه دیرینه مردم بود که در این اجلاسیه محقق شد، گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید برای ترویج سنت‌ها به‌ویژه سنت‌های مذهبی بیشتر تلاش و همت کنند.

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به آثار برکات برگزاری اجلاسیه پیرغلامان در لارستان خاطرنشان کرد: همگرایی بیشتر میان مردم و هیئت‌های مذهبی از نخستین برکات اجلاسیه پیرغلامان بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سپاه بر آمادگی برای پیاده‌روی اربعین متمرکز شده است، تصریح کرد: جلسات متعددی گرفته شده و تلاش شده که با ساماندهی خیران امسال تعداد بیشتری بتوانند در این پیاده‌روی عظیم شرکت کنند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تسنیم جاهدی با اشاره به ساختن موکب بزرگ استان فارس در مرز شلمچه برای زائران اربعین بیان کرد: سپاه لارستان برای ساماندهی و جهت‌دهی به خیران لاری برای تامین مواد لازم این موکب آمادگی خود را اعلام کرده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین