چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

درخواستهای مهم فرماندار لارستان از مدیرعامل ایران ایر

فرماندار ویژه لارستان چند درخواست مهم مردم این شهرستان را از مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر مطرح کرد. به گزارش میلاد لارستان در جلسه مسئولان شهرستان با مدیرعامل شرکت هواپیمایی…

فرماندار ویژه لارستان چند درخواست مهم مردم این شهرستان را از مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر مطرح کرد.

به گزارش میلاد لارستان در جلسه مسئولان شهرستان با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر «هما»، لارستان گسترده ترین شهرستان استان فارس با ۶ بخش و ۸ شهر و جمعیتی بالغ بر ۲۱۵ هزار نفر معرفی کرد و اظهار داشت:  بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر لارستانی نیز در مناطق خلیج فارس حضور دارند که تردد این افراد زمینه و الزامی جهت رونق و روانسازی در شهرستان است و باعث رشد اقتصادی شهرستان می شوند.

وی با اشاره به اینکه خیرین لارستان نه تنها در لارستان بلکه در کشور و خارج از کشور نیز موجب ابادانی و رونق شده اند، افزود: در کنار این جمعیت تاثیرگذار، لارستان دارای ارزآوری زیادی است که بدلیل پویا بودن این جمعیت در سطح کشور است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه با وجود این خیرین از قدیم زیرساخت هایی در شهرستان ایجاد شده است که نتوانسته ایم از این ظرفیت ها به نحو صد در صدی و مطلوب استفاده نماییم، تصریح کرد: در کنار فرودگاه بین المللی، گمرک تجاری و نمایندگی وزارت امورخارجه به طور مستمر و مفید فعال است و دلیل آن حضور جمعیت پویا در جهت اعزام به خارج است قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه علاوه بر اینها لارستان به دلیل قدمت و تاریخچه دیرینه خود که اولین خاستگاه حکومت اسلامی است و باعث شده که تعداد زیادی از شهرستان های اطراف دارای یک وابستگی خاص به این شهرستان باشند و تردد خود را از این شهرستان انجام دهند، گفت: از شمال هرمزگان تا شهرستانهای غربی لارستان تردد خود به خارج از کشور را از لارستان انجام می دهند که باعث شده ما را ملزم کند تا ظرفیت های لازم را برای آنها ایجاد نماییم.

وی یادآور شد: دیده می شود در حوزه های مختلف شهرستان افراد و خیرین فعالیت ویژه ای دارند اما باز هم در بسیاری از ابعاد ما دارای شاخص های ضعیفی در شهرستان هستیم و باید آنها را رفع نمود.

معاون استاندار فارس یکی از گلایه های مردم را اختلاف قیمت پرواز لار به تهران با پرواز شهرهای هم جوار، مطرح کرد و افزود: ایجاد پرواز ها در مسیر جدید که البته در این مورد مشکلاتی وجود دارد اما می خواهیم که پرواز در مسیر کیش و شیراز  نیز ایجاد شود است.

وی بحث ایجاد پرواز کارگو در لارستان را یکی دیگر از خواسته های مردم برشمرد و ادامه داد: با توجه به استقرار فرمانداری ویژه و ادارات کل و همچنین معاونت ادارات کل در شهرستان تقاضا داریم که متناسب با جایگاهی که فرودگاه بین المللی لارستان دارد بصورت ویژه ای به این فرودگاه توجه و امکانات آن فراهم گردد.

حسنی با اشاره به اینکه یقینا اگر اتفاقاتی در فرودگاه لارستان رخ دهد بصورت مکمل برای فرودگاه های اطراف است و موجب رونق شهرستان می شود نه اینکه سدی برای ارتقای انها باشد، اضافه کرد: باید از پتانسیل های موجود در شهرستان و فرودگاه بین المللی به نحو احسن استفاده کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین