پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

شهردار لار کودکان را با هدیه بدرقه کرد

به مناسبت ۸ اکتبر روز جهانی کودک، کودکان خردسال لارستانی از مجموعه شهرداری لار بازدید کردند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار ، در روز…

به مناسبت ۸ اکتبر روز جهانی کودک، کودکان خردسال لارستانی از مجموعه شهرداری لار بازدید کردند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری

لار ، در روز جهانی کودک خردسالان لارستانی به دیدار شهردار آمدند. در این دیدار که با حضور مسئولین واحدهای مختلف شهرداری و اداره بهزیستی لارستان، کودکان پیش دبستانی عبدالحسین فخری خور  وابسته به اداره بهزیستی با شهردار لار برگزارشد، قنبرنژاد ضمن تبریک و تقدیر  به جهت حضورو روز جهانی کودک گفت:  دوران کودکی اثرگذارترین دوران زندگی هر فردی است که باید از آن دوران به نحو احسن و با گرایش دادن آن به سوی مثبت از آن استفاده کرد.

شهردار لار با تاکید ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی از دوران کودکی گفت: باید با استفاده از ابزار متنوع فرهنگی وهنری در راستای فرهنگ شهروندی و تکیه به اصل کیفیت گام ها و فعالیت های مؤثری برداشت .

وی خاطرنشان ساخت: امید است با آغاز سال تحصیلی جدید بتوانیم با ترویج فرهنگ شهروندی از مدارسها و پیش دبستانی های سطح شهر، شهر لار را به سوی آبادانی سوق دهیم. در پایان قنبرنژاد شهردار لار هدایایی به رسم یادبود به امیدان فردا تقدیم کرد.

مصباح قنادی- خبرنگار روابط عمومی شهرداری لار

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین