سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری مسابقات رباتیک دانش‌آموزی در لارستان+اسامی برگزیدگان

دومین دوره مسابقات «رباتیک» دانش‌آموزی مدارس ابتدایی و دبیرستان در کانون دانش‌آموزی شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، با شرکت بیش از ۸۰ دانش امروز از مقاطع تحصیلی…

دومین دوره مسابقات «رباتیک» دانش‌آموزی مدارس ابتدایی و دبیرستان در کانون دانش‌آموزی شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، با شرکت بیش از ۸۰ دانش امروز از مقاطع تحصیلی دبستان و متوسطه دومین دوره مسابقات «رباتیک» دانش‌آموزی مدارس ابتدایی و دبیرستان در ۲ رده «رالی» و «جنگجو» امروز در محل کانون دانش‌آموزی شهر لار آغاز برگزار شد. در بخش ربات رالی(سرعت) مقطع دبستان ۳۵ دانش‌آمروز شرکت داشتند که این مسابقات به صورت رکورد زمانی و به شکل تک نفره و با احتساب هر خطا به ازای خروج از جاده امتیاز بندی می‌شود.

در این بخش، سعد دری از دبستان کوشا، پوریا پورعلی از دبستان شاهد و آرش نذیری از دبستان انصاریان به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

مسابقات بخش مبارزه یا جنگجو نیز در مقطع دبستان با حضور ۳۰ نفر شرکت‌کننده و به شکل تک حذفی برگزار شد. در این مقطع، امیرحسین جمال‌زاده از دبستان انصاریان، علی‌اصغر امین گرفته از دبستان شاهد شهر لار و جواد خوشرواز دبستان شهید رامیارپور گراش حائز مقام‌های برتر شدند.

در بخش ربات‌های جنگجو مقطع متوسطه نیز با حضور ۱۶ دانش‌آموز برگزار و در پایان حامدرضا محسن زاده از دبیرستان شهید بهشتی، متین حاجی‌زاده از دبیرستان آفاق و علی اسدی لاری از دبیرستان شهید بهشتی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین