جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار اعضای ستاد اقامه نماز لارستان با آیت الله نوری همدانی و حجت الاسلام قرائتی

 دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان لار از دیدار اعضای این ستاد با آیت الله العظمی نوری همدانی و حجت الاسلام قرائتی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان لار از دیدار اعضای این ستاد با آیت الله العظمی نوری همدانی و حجت الاسلام قرائتی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس ،عبدالله حمیدی گفت: برگزاری نشست های متعدد خانواده مطهر جهت والدین دانش آموزان و جشن تکلیف دانش آموزان روستای هرمود خویی لار از جمله برنامه های ستاد اقامه نماز در سه ماهه جاری بوده است.

وی ادامه داد: همچنین جلسه ای را برای یاوران نماز برگزار نمودیم و با اهداء لوح تقدیر از فعالین این عرصه تجلیل گردید. دبیر ستاد اقامه نماز لار مساعدت و برگزاری جلسه با مسئولان جهت کمک به راه اندازی اردوی راهیان نور روستای هرمود خویی و همچنین برگزاری نمازجماعت به همراه یاوران نماز را از دیگر اقدامات این ستاد برشمرده و ابراز داشت: با یاری خداوند متعال توانستیم دیداری با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع معظم تقلید و حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس محترم ستاد اقامه نماز نیز داشته باشیم.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین