پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ساختمان اقامه نماز لارستان زودتر تکمیل شود

در دیدار قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان بر لزوم تکمیل زودتر ساختمان اقامه نماز لارستان تأکید شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

در دیدار قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس با فرماندار فرمانداری ویژه لارستان بر لزوم تکمیل زودتر ساختمان اقامه نماز لارستان تأکید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، حجت الاسلام سقاچی قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس با داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در محل فرمانداری این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام ولی پور دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان لارستان نیز حضور داشت، بحث و تبادل نظر پیرامون توسعه، تجهیز و تکمیل ساختمان نیمه تمام ستاد اقامه نماز این شهرستان صورت گرفت.

حجت الاسلام سقاچی در سخنانی با توجه به اینکه چندین سال از عملیات ساخت ستاد اقامه نماز این شهرستان می‌گذرد، گفت: نیاز است جهت رسیدگی به امور نماز شهرستان و برنامه های فرهنگی آموزشی هر چه سریع تر این ساختمان تکمیل گردد.

داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان هم ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از پیگیری های ستاد اقامه نماز استان فارس نسبت به رفع موانع ساخت این ساختمان تأکید کرد و گفت: انشاالله با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه ضمن تخصیص بودجه ای مناسب، به زودی عملیات ادامه ساخت این ساختمان از سر گرفته خواهد شد.

وی همچنین افزود: امروز وظیفه همه ما این ست که در خدمت نماز باشیم و فرمانداری ویژه لارستان نسبت به تکمیل این ساختمان، اهتمام ویژه ای خواهد داشت.

در پایان حجت الاسلام ولی پور دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان لارستان، به تشریح برنامه های فرهنگی آموزشی این شهرستان پرداخت.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ساختمان اقامه نماز لارستان زودتر تکمیل شود”

  1. ناشناس گفت:

    مردم براي نماز در نماز جمعه و جماعات شركت نمي كنند اين بزرگان دنبال ساختمان اقامه نماز هستند و غافل از اينكه قاشق و چنگال صد دست ولي از غذا خبري نيست.حضرت عباسي اين علما دنبال چي هستند

  2. ناشناس گفت:

    اين اقايان دنبال چه هستند و فقط پول مردم هزينه كنند.تعداد زيادي مساجد داريم كه در سال فقط ١٠ شب استفاده ميكنند و مسجد وحسينه ساختمان نماز است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین