سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

اجرای برنامه‌های متنوع دهه فجر در 270 مدرسه لارستان

دبیر کمیته دهه فجر آموزش و پرورش لارستان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری،ورزشی و آموزشی ویژه دهه مبارک فجر در سطح بیش از ۲۷۰ مدرسه این شهرستان خبر داد….

دبیر کمیته دهه فجر آموزش و پرورش لارستان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری،ورزشی و آموزشی ویژه دهه مبارک فجر در سطح بیش از ۲۷۰ مدرسه این شهرستان خبر داد.

عمران شاکری در گفت و گو با میلاد لارستان با گرامیداشت ایام پرفروغ فجر انقلاب اسلامی و تبریک به جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان که همواره نقش‌آفرینان اصلی این انقلاب پربرکت بوده‌اند برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش لارستان را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته صدها برنامه مختلف با مشارکت و اجرای پرشور دانش‌آموزان در بیش از ۲۷۰ مدرسه در سه مقطع تحصیلی برگزار خواهد شد، افزود: امسال برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری،ورزشی و آموزشی در دهه فجر برگزار می‌شود.

دبیر کمیته دهه فجر آموزش و پرورش لارستان بابیان اینکه جشن تکلیف ۶۰۰ دانش‌آموز دختر مقطع ابتدایی به صورت متمرکز در حسینیه اعظم لار در پیشواز از جشن‌های دهه فجر برگزار شد، تصریح کرد: اجرای سرود هزار و۳۵۷ نفری توسط دانش‌آموزان در روز دوازدهم بهمن‌ماه هم‌زمان با ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران در محل گلزار شهدا، افتتاح نمازخانه خیرساز در مدرسه شهید نصیری لاری و برگزاری جشنواره فرهنگ شهروندی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام است.

مدیر روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان همچنین از برگزاری جشنواره هنرهای آوایی با شرکت ۶۴ گروه سرود از مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و افزود: تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز قرآنی فرهنگی هنری و آموزشی، ویژه‌برنامه کشوری لاک جیغ تا خدا ویژه دانش آموزان دختر متوسطه دوم، برگزاری یادواره شهید شاخص سال، نمایشگاه مدرسه انقلاب در سالن شهید زرگری از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر در مدارس لارستان است.

وی بیان کرد: برگزاری جُنگ شادی ویژه اعضای پیشتازان دختر، کارناوال شادی ویژه مدارس روستا،  مسابقه قرآن شفاهی و کتبی ویژه فرهنگیان، گردهمایی فجر انقلاب و خانواده ویژه اعضای انجمن اولیا و مربیان، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، مقاله‌نویسی و قصه‌گویی توسط اداره سوادآموزی ویژه سواد آموزان و آموزش‌دهندگان و جشن بزرگ انقلاب در تالار وحدت ویژه دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در سطح مدارس لارستان می‌توان نام برد.

شاکری همچنین به برنامه‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت نیز اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال چندین مسابقه بزرگ در سطح مدارس برگزار خواهد شد که مهم‌ترین آن‌ها مسابقات والیبال دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم، مسابقات فوتسال دختر متوسطه اول، مسابقات اسکیت در سه مقطع تحصیلی، مسابقات هندبال پسر مقطع ابتدایی و پیاده‌روی فرهنگیان شاغل و بازنشسته ازجمله آن‌ها خواهد بود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین