جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

اسناد کاغذی اداره کل راه و شهرسازی برچیده می شود

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان  از آغاز عملیات آرشیو الکترونیکی پرونده‌ها و اسناد این اداره کل خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره…

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان  از آغاز عملیات آرشیو الکترونیکی پرونده‌ها و اسناد این اداره کل خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره

کل راه و شهر سازی لارستان، مهندس داریوش نصر، مدیر کل،  با اشاره به اینکه این اداره کل در سال‌جاری برنامه‌های مختلف در دست اجرا داشته و دارد، افزود: آرشیو الکترونیکی پرونده‌ها را یکی از برنامه‌های مهم در دست اقدام اداره کل دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت پرونده‌های املاک و مسکن و همچنین شرایط نامناسب پرونده‌های قدیمی، نگهداری این پرونده‌ها ا با مشکلاتی رو به رو است و برای حل این مشکل، این اداره کل شروع به اسکن و  آرشیو الکترونیکی این پرونده‌ها کرده است و این پروژه در دو فاز انجام می شود .

وی با اعلام اینکه در حال حاضر اداره کل راه و شهر سازی لارستان  عملیات آرشیو الکترونیکی پرونده‌ها را آغاز کرده است، تصریح کرد: در جهان امروز تكنولوژی اطلاعات امكان سودمندی و كارآمدی اطلاعات را ممكن ساخته است و بكارگیری تكنولوژی اطلاعات (فناوری اطلاعات)، تحول گسترده ای را در اسناد الکترونیکی و سیستم‌های اطلاعاتی باعث شده است، بطوریكه امكان انتقال الكترونیكی داده ها ، مدارك، اسناد و مكاتبات مختلف از طریق رایانه و بسترهای ارتباطاتی  فراهم‌شده است.
 مهندس نصر ادامه داد: در آینده نزدیک تمامی کار اسکن اوراق پرونده‌ها و تشکیل پرونده‌های الکترونیک جدید در نزدیک به  (یک میلیون برگ  )پرونده در مدت زمان ۶ماه و با همکاری پرسنل  در این اداره کل به اتمام خواهد رسید.
وی عنوان داشت: دسترسی سریع وآسان، کنترل سریع و آسان،افزایش سرعت، عدم نیاز به ویراست و مجلد بندی و … اسناد، استفاده همزمان چند کاربر از یک پرونده،صرفه جویی در کاغذ و فضا، تهیه نسخه پشتیبان و غیره از مزایای تهیه آرشیو الکترونیکی به شمار میرود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین