پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

پیشرفت قابل توجه عملیات اصلاح و رفع نقاط حادثه‌ساز گردنه محمله

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: از اوایل امسال عملیات اصلاح و رفع نقاط حادثه‌ساز گردنه محله شروع شده و خوشبختانه پیشرفت خوبی نیز داشته است. به گزارش میلادلارستان به…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: از اوایل امسال عملیات اصلاح و رفع نقاط حادثه‌ساز گردنه محله شروع شده و خوشبختانه پیشرفت خوبی نیز داشته است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل ضمن بازدید از محور خنج به علامرودشت در خصوص اصلاح این گردنه عنوان کرد: این محور به دلیل تردد خودروهای سنگین که به سمت منطقه انرژی بر پارس جنوبی در حرکت هستند از اهمیت زیادی برخوردار است که خوشبختانه از اوایل امسال عملیات اصلاح و رفع نقاط حادثه‌ساز گردنه محله شروع شده و خوشبختانه پیشرفت خوبی نیز داشته است.

وی افزود: این پروژه در دو قطعه به طول ۹ کیلومتر و عرض ۱۱ متر در حال اجرا است در مجموع بیش از ۸۳۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۴۶۷ هزار مترمکعب خاک‌ریزی صورت می‌گیرد و بیش از ۲۲ دستگاه پل نیز ساخته می‌شود. باقری فرد ادامه داد: یکی از اهداف اجرای این پروژه اصلاح شیب‌های تند و خطرناک و از بین بردن قوس‌های متعدد در این مسیر است که با اتمام این آن مسیر خنج علامرودشت به سمت لامرد و عسلویه تبدیل به مسیری هموار و ایمن جهت تردد مسافران خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین