جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی لارستان پیرامون تعیین تکلیف اراضی تصرفی

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان در اطلاعیه ای پیرامون تعیین تکلیف اراضی تصرفی شهرهای حوزه استحفاظی و تشکیل پرونده در این خصوص اطلاعات لازم را عنوان نمود….

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان در اطلاعیه ای پیرامون تعیین تکلیف اراضی تصرفی شهرهای حوزه استحفاظی و تشکیل پرونده در این خصوص اطلاعات لازم را عنوان نمود. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع عموم مردم شریف شهرستان های لارستان ،خنج ، گراش ، اوز ،جویم ، لامرد و مهر می رساند در راستای بند ک تبصره ١١ ماده واحده قانون بودجه ١٤٠١ ، این اداره کل در نظر دارد اقدامات لازم جهت تعیین تکلیف اراضی تصرفی در شهرهای حوزه استحفاظی را بر اساس قانون و دستورالعمل های ابلاغی به انجام رساند تا یکی ازمشکلات عدیده ی مردم شریف منطقه پس از سالها مرتفع گردد.

▫️لذا کلیه متقاضیان مشمول این تبصره که اراضی آنها دارای مستحدثات بوده و در اراضی ملی واقع شده است ، می توانند با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی شهرستان محل سکونت خود ، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک و مستندات اقدام نمایند .

شايان ذکر است با توجه به اینکه آیین نامه اجرایی ماده اشاره شده در قانون بودجه سال ١٤٠١ لحاظ گردیده و فرصت زیادی تا پایان سال باقی نمانده ، اولویت این اداره کل جهت تعیین و تکلیف صرفا با افرادی است که قبل از پایان سال مدارک و پرونده های آنها تکمیل شده باشد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین