جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اکران و نقد فیلم سینمایی تمشک در لارستان

میلاد لارستان: پیام سبحانی مسئول انجمن سینمای جوان لار گفت: جمعه این هفته ۲۴ مهر ماه با فیلم سینمایی “تمشک” میزبان سینمادوستان و عموم علاقمندان خواهیم بود. به گزارش میلاد…

poosterمیلاد لارستان: پیام سبحانی مسئول انجمن سینمای جوان لار گفت: جمعه این هفته ۲۴ مهر ماه با فیلم سینمایی “تمشک” میزبان سینمادوستان و عموم علاقمندان خواهیم بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنګ و ارشاد اسلامی لارستان، سبحانی افزود: فیلم “تمشک” به کارگردانی “سامان سالور” از جمله فیلم راه یافته به سی و دومین جشنواره فیلم فجر سال ۹۲ در بخش سودای سیمرغ است.

مسئول انجمن سینمای جوان لار گفت: این فیلم ششمین ساخته سامان سالور در مقام کارگردان است که در آن بازیگرانی چون نیکی کریمی و مهدی پاکدل ایفای نقش می کنند.

وی گفت: فیلم تمشک اثری متفاوت در کارنامه سامان سالور است. این فیلم، فیلمی خانوادگی و اجتماعی است و از منظری آسیب شناسانه به موضوع ناباروری و راه حل های آن می پردازد.

پیام سبحانی اضافه کرد: حبیب دهقان نسب، سميرا حسن پور، شعله مرادي، سيد علي موسويان، تبسم هاشمي، بيژن افشار، محمود نظرعليان، سهي بانو ذوالقدر، شيرين بيده، منصور نوبخت و رومينا سوري از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

گفتنی است جلسه پخش و نقد فیلم تمشک، ساعت ۱۸:۰۰ در محل تالار استاد جمالی (فردوسی) برگزار می شود. ورود جهت عموم علاقمندان آزاد است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین