جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

پایان مسابقات “مدها متان” در لارستان و 4شهر فارس

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برگزاری مرحله منطقه ای دهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» در فارس با برگزاری آزمون در شیراز خبر داد و گفت:…

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برگزاری مرحله منطقه ای دهمین جشنواره قرآنی «مدها متان» در فارس با برگزاری آزمون در شیراز

خبر داد و گفت: مرحله استانی هشتم آبان برگزار می شود. رضا باقری، اظهار داشت: در این مسابقات که در ۲ گروه خواهران و برادران برگزار شد، بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد طبق آئین نامه کشوری مسابقات به رقابت پرداختند.

 وی افزود: شهرستان های آباده، لارستان، لامرد، فسا و شیراز به عنوان میزبانان مرحله منطقه ای انتخاب شده بودند که در بخش برادران رشته های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل و تصحیح اذکار نماز برای اعضای کانون های مساجد در ۲ گروه زیر و بالای ۱۸ سال و در بخش خواهران در رشته حفظ کل، ۱۰ و ۲۰ جزء و همچنین تصحیح اذکار نماز برگزار شد.

 سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان خاطرنشان کرد: برگزاری مرحله های منطقه ای مورد استقبال کانون های مساجد استان قرار گرفت و در افزایش کمی شرکت کنندگان نسبت به دوره های قبل بسیار موثر بود.

 باقری با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات در هشتم آبان برگزار می شود، یادآور شد: آزمون رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه نیز در این روز برگزار می شود و راه یافتگان به مرحله کشوری نیز معرفی خواهند شد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از شبستان، این مراسم با گرامیداشت ۱۹ مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مداحی و مرثیه سرایی ایام محرم همراه بود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین