جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

برگزاری ” هفت شب، هفت روایت” در لارستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان گفت: برنامه ” هفت شب، هفت روایت” در دهه دوم محرم توسط انجمن‌های هنری لارستان برگزار می‌شود.  رفعت‌‌حقیقی از اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام…

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان گفت: برنامه ” هفت شب، هفت روایت” در دهه دوم محرم توسط انجمن‌های هنری لارستان برگزار می‌شود.  رفعت‌‌حقیقی از اجرای

برنامه‌های فرهنگی در ایام محرم خبر داده و اظهار داشت: در دهه دوم محرم برنامه‌ای با عنوان ” هفت شب، هفت روایت” توسط انجمن‌های هنری لارستان برگزار می‌شود و هر شب یکی از انجمن‌ها با هنر خود به بیان روایت کربلا می‌پردازند.

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه بیان جنبه‌های ارزشی و دینی این هنرها است، گفت: تلاش شده که برای این برنامه از افراد سرشناس و اندیشمند نیز دعوت شود اما هنوز جزئیات آن مشخص نشده است. رفعت‌حقیقی با اشاره به برگزاری تعزیه در لارستان افزود: تعزیه در واقع تئاتری میدانی است که به بازخوانی واقعه عاشورا می‌پردازد که امسال نیز مانند دیگر سال‌ها این برنامه اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان خاطرنشان کرد: عکاسی دانش‌آموزی یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی در ایام محرم است که نوجوانان می‌توانند با عکس گرفتن با موبایل از آئین‌های عزاداری در این مسابقه شرکت کنند.

وی کشف استعدادهای جدید در عکاسی را از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه اعلام و تصریح کرد: در کنار این موضوع این مسابقه امکان فراهم‌کردن آرشیوی از رویدادهای محرم را فراهم می‌کند.

به گزارش میلادلارستان ویه نقل از تسنیم رفعت‌حقیقی به مسابقه قصه‌های کربلا اشاره و بیان کرد: در این مسابقه شرکت‌کنندگان با الهام از حوادث کربلا داستانی کوتاه با ۶۰۰ کلمه می‌نویسند و تا ۲۰ آبان ماه برای ارسال اثر فرصت دارند و اختتامیه این مسابقه ۳۰ آبان ماه است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین