جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اتمام خوابگاه ورزشی لارستان 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: اتمام خوابگاه ورزشی ۱۵۰ نفره این شهرستان به ۵۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد. محمدحسن طیبی در گفت و گو با…

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: اتمام خوابگاه ورزشی ۱۵۰ نفره این شهرستان به ۵۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان؛ از احداث یک خوابگاه ورزشی ۱۵۰ نفره در لارستان خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه تاکنون ۱۶۷ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: برای اتمام این پروژه بزرگ و مهم ۵۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز است که در صورت تخصیص اعتبار مراحل اجرایی آن تا پایان سال ۹۵ به پایان می‌رسد.

برای احداث ساختمان اداره ورزش لارستان یک میلیارد تومان بودجه نیاز است

رئیس اداره ورزش لارستان با بیان اینکه علاوه بر نیاز این شهرستان به خوابگاه‌های ورزشی مجهز باید یک ساختمان اداری مناسب برای این اداره احداث شود، تصریح کرد: قطعه زمینی در سایت اداری لارستان برای این اداره در نظر گرفته شده است که امید می‌رود با تخصیص بودجه یک میلیارد تومانی به این پروژه، عملیات احداث آن را آغاز کرد.

طیبی، اداره ورزش و جوانان را یک نهاد خدماتی دانست و تصریح کرد: برای انجام فعالیت‌های بهتر و مثمر ثمر، نیاز به حمایت مالی مسئولان است.

رئیس اداره ورزش لارستان با بیان اینکه هفته تربیت بدنی امسال با دهه اول ماه محرم مصادف شده است، خاطر نشان کرد: امسال بر خلاف سالیان گذشته، تجمع ورزشکاران هیئت‌های مختلف و تمام بخش‌های لارستان بزرگ در محل سالن تختی لار با مراسم سینه‌زنی و عزاداری برگزار می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین