چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اظهارات فرماندار جهرم درباره جاده مواصلاتی لارستان

میلاد لارستان: فرماندار ویژه جهرم، گفت: دوبانده کردن مسیر شیراز – جهرم – لارستان – بندرعباس شامل سه قطعه کلی شامل یک قطعه شیراز تا جهرم، قطعه دیگر از جهرم…

خبرگزاری فارس: اتمام 110 کیلومتر از بزرگراه شیراز ـ جهرممیلاد لارستان: فرماندار ویژه جهرم، گفت: دوبانده کردن مسیر شیراز – جهرم – لارستان – بندرعباس شامل سه قطعه کلی شامل یک قطعه شیراز تا جهرم، قطعه دیگر از جهرم تا لارستان و در نهایت از لارستان تا بندرعباس است که کل مسیر بالای ۶۰۰ کیلومتر طول دارد.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ علیرضا صحراییان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: پروژه بزرگراه شیراز ـ جهرم حدود ۱۶۵ کیلومتر طول دارد که در حال حاضر حدود ۱۱۰ کیلومتر آن به پایان رسیده و در مرحله بهره‌برداری است و از ۵۵ کیلومتر تملک‌های نیمی از مسیر انجام شده و تملک اراضی و حل مشکل معارضان ۲۵ کیلومتر باقی مانده که عملیات زیرسازی پروژه در قست‌های تملک شده در دست انجام است.

وی افزود: این پروژه شامل سه قطعه کلی شامل یک قطعه شیراز تا جهرم، قطعه دیگر از جهرم تا لارستان و در نهایت از لارستان تا بندرعباس است که کل مسیر بالای ۶۰۰ کیلومتر طول دارد.

صحراییان با اشاره به این که تسریع در این پروژه نیاز به تزریق اعتبارات ملی و اعتبارات استانی لازم دارد، یادآور شد: سرجمع مطالبات پیمانکاران این پروژه از راه و شهرسازی حدود ۴ میلیارد تومان و یکی از مشکلات این پروژه بحث کمبود نقدینگی و اعتبار است ضمن این که بخشی از این اعتبار باید توسط استان هرمزگان تامین شود.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور و مسئولان راه و شهرسازی قرار شد اعتبارات پروژه در بودجه دیده شده و اعتبار مورد نیاز باقیمانده مسیر تامین شود.

صحراییان ادامه داد: مشکلی که در مورد این پروژه وجود دارد مسیری است که در محدوده خفر واقع شده و در این زمینه برای بلوار واقع در محدوده شهر، عقد قرار‌داد انجام و عملیات آغاز شده و مناقصه دو بانده شدن نیز انجام پذیرفته و در یک ماه آینده کار شروع می‌شود ضمن این که در قسمت لار نیز کار آغاز شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین