سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

بی کفایتی ها در فارس صدای ایمانی را هم درآورد

استان بزرگ فارس مدت هاست که اسیر باتلاق بی مسئولیت هاست. بی کفایتی هایی در سطح کلان و بزرگ و فرصت سوزی هایی که تاوانش را مردم استان می دهند….

استان بزرگ فارس مدت هاست که اسیر باتلاق بی مسئولیت هاست. بی کفایتی هایی در سطح کلان و بزرگ و فرصت سوزی هایی که تاوانش را مردم استان می دهند. مشکلات در استان فارس آنقدر زیاد است و به آن اشاره شده است که بیان آن تکرار مکررات است. تقریباً در همه مسائل کلان

استان فارس؛ مشکلات اساسی وجود دارد.از اقتصاد و فرهنگ گرفته تا مسائل اجتماعی. فرصت سوزی در استان پر پتانسیل فارس آنقدر سر به فلک کشیده که صدای نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را در آورده است.

آیت الله ایمانی از بی توجهی به ظرفیت بزرگ گردشگری در فارس و عدم ایجاد معاونت گردشگری استانداری انتقاد کرد. نماینده ولی فقیه در استان فارس پرده از تنگ نظری ها و دست اندازی هایی برداشت که مانع توسعه و سرمایه گذاری در گردشگری استان می شود. وی گفت:” تنگ‌نظری و عدم برنامه‌ریزی مناسب باعث شده استان فارس در برخی از موارد نتواند به رشد لازم و کافی برسد چنانکه گاه نه‌تنها کمکی به سرمایه‌گذاران نمی‌شود حتی چوب به‌پای کسانی می‌زنند که توان کار کردن دارند.”

به نوشته تابناک، مطمئناً حجم غفلت و بی مسئولیتی در استان فارس به حد نگران کننده ای رسیده است که صدای آیت الله ایمانی را هم در آورده است.امیدواریم دیگر بزرگان هم برای نجات این استان هم که شده روشنگری کنند؛شاید که غافلان بیدار شوند. به امید برچیده شدن دشواری ها(اگر خدا بخواهد)

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین