سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

مراسم شیرخوارگان حسینی در عمادده و روستای کارگاه+تصاویر

برای دومین سال متوالی به پیشنهاد بخشداری صحرای باغ ،  مراسم شیرخوارگان حسینی توسط هیئت امناء مسجد سیدالشهداء محله اسلام آباد عمادده  همگام با سراسر کشور در اولین روز جمعه…

برای دومین سال متوالی به پیشنهاد بخشداری صحرای باغ ،  مراسم شیرخوارگان حسینی توسط هیئت امناء مسجد سیدالشهداء محله اسلام آباد عمادده  همگام با

سراسر کشور در اولین روز جمعه از ماه محرم برگزار گردید . در این مراسم تعداد زیادی از خواهران حضور داشته  و فرزندان خود را ملبس به لباسهای سفید و یا سبز نموده و با بستن پیشانی بندهای یا حسین(ع) در غم مصیبت ال الله اشک ریخته و بر سر و سینه زدند و در خاتمه از خداوند استمداد طلبیدند تا توفیقی نصیب فرزندانشان گردد که پیرو حضرت اباعبداله الحسین گردیده و راه آل الله  را ادامه  داده  و از مریدان خاص اهلبیت گردند .

در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین روح الله جلالی اعزامی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی قم و خواهر فدایی از بیرم به مداحی پرداختند .

شایان ذکر است محمدرضا حزنی بخشدار صحرای باغ به اتفاق تنی چند از معتمدین محلی اسلام آباد و حجه الاسلام اعتصامی اعزامی از دفتر آیت الله وحید خراسانی و جواد رستمی رئیس هیئت امناء مسجد صاحب الزمان محله مینابی ها در این مراسم شرکت داشتند .

بخشدار صحرای باغ پس از پایان مراسم ، در مراسم باشکوه شیرخوارگان حسینی که در حسینیه روستای کارگاه برای دومین سال متوالی برگزار گردیده بود نیز شرکت نمود. در این مراسم نیز که جمعیت زیادی از خواهران گردهم آمده بودند؛ حجه الاسلام  خدابنده لو  اعزامی از دفتر آیت اله وحید خراسانی و خواهر طلبه  حیدری اعزامی از حوزه علمیه خواهران حضرت زهرای اطهر (س ) لارستان به مداحی پرداختند . قابل ذکر است که این خواهر طلبه بومی اهل روستای کارگاه در اقدامی جالب به برپایی کلاسهای آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی نموده است که در کنار مراسمات عزاداری محرم برای خواهران دانش آموزان این روستا را با احادیثی در خصوص واقعه عاشورا و زندگی حضرت امام حسین (ع) آشنا مینماید .

( عکاس: کیوان فتحی )

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین