سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

مشارکت بیش از 8 میلیارد ریالی لارستانی ها در حمایت از نیازمندان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت بیش از ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط خیران و حامیان طرح اکرام و محسنین این شهرستان در سال جاری خبر…

خبرگزاری فارس: مشارکت بیش از 8 میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام و محسنین لارستانمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت بیش از ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط خیران و حامیان طرح اکرام و محسنین این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان هوشنگ دلاور با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸ با استقبال بی‌نظیر مردم خیر و نیک‌اندیش آغاز و با همراهی آن‌ها تداوم‌ یافته است اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۴ حامی در طرح اکرام حمایت از ۶۵۸ یتیم را بر عهده دارند که تاکنون بیش از ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به‌حساب ایتام واریز کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد لارستان افزود: طرح محسنین نیز در راستای طرح اکرام ایتام مرتبط با خانواده‌هایی است که در تمام ابعاد زندگی دچار مشکلات عدیده‌ای هستند که رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شان و بنیان خانواده با گشودن چتر حمایتی و انفاق‌مدارانه جامعه است.

وی اضافه کرد: در این طرح خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها به دلیل طلاق، کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی توان اداره زندگی خود را ندارند، زیرپوشش قرار می‌گیرند.

دلاور تصریح کرد: در حال حاضر ۴۹۰ حامی حمایت از ۲۱۵ خانوار را در طرح محسنین بر عهده دارند که تاکنون بیش از ۳۶۰ میلیون ریال از طرف حامیان در این طرح به‌حساب این خانوارها واریز شده است.

این مسئول ادامه داد: برای مشارکت خیران در این طرح از سه طریق ثبت‌نام اینترنتی به آدرس Www.emdadgaran.com، تماس با واحد اکرام شهرستان لارستان و ثبت‌نام حضوری است که در طول سال امکان آن وجود دارد.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: کوچک‌ترین حامی شهرستان لارستان در حال حاضر فرزندی ۶ ماهه است که با درایت والدین خود وارد عرصه یتیم‌نوازی شده و مسن‌ترین حامی نیز پیرمردی ۸۰ ساله است.

وی افزود: این حامیان از داخل این شهرستان و دیگر شهرستان‌های کشور، حمایت کودکان نیازمند لارستانی را عهده‌دار هستند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین