چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

لزوم تلاش مدیران فارس برای افزایش سهم اعتبارات این استان

میلاد لارستان: استاندار فارس گفت: مدیران دستگاه های این استان باید برای افزایش اعتبارات از طرق قانونی تلاش کنند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سید محمدعلی…

خبرگزاری فارس: لزوم تلاش مدیران فارس برای افزایش سهم اعتبارات این استانمیلاد لارستان: استاندار فارس گفت: مدیران دستگاه های این استان باید برای افزایش اعتبارات از طرق قانونی تلاش کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، سید محمدعلی افشانی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار داشت: با توجه به شاخص‌های جمعیت و مساحت، سهم استان فارس در اعتبارات ملی باید حداقل ۶٫۵ تا ۷ درصد باشد.

وی افزود: ۸۳ درصد کل اعتبارات هر سال ملی و ۱۷ درصد از آن استانی است که حتی در بخش استانی نیز چند درصد آن الزاماتی دارد که باید رعایت شود و در اختیار استان نیست.

نماینده عالی دولت در فارس اضافه کرد: طی سال‌های ۹۰ تاکنون حدود چهار درصد از کل اعتبارات ملی سهم استان فارس بوده است و این وظیفه دستگاه‌های اجرایی است که همه به‌دنبال احکامی باشند تا با گنجاندن آن در قانون بودجه بتوان سهم این استان از محل اعتبارات ملی را افزایش داد.

وی با بیان اینکه امسال نیز در موضوع اعتبارات با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده‌ایم، گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی و بیش از ۳۰ درصد اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز به خزانه واریز شده است.

استاندار فارس با تاکید براینکه بودجه سال ۹۵ دولت نیز انقباضی خواهد بود و بیش از بودجه سال ۹۴ نیست،‌ گفت: تلاش دستگاه‌های مختلف می‌تواند در میزان تخصیص اعتبارات ملی بسیار تاثیرگذار باشد.

افشانی در پایان با اشاره به جایگاه استان فارس و شهر شیراز به ویژه در حوزه پزشکی و درمان،‌ گفت: امروز هر اعتباری که در شیراز هزینه شود در واقع به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان هم کمک شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین