پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
مدیر کمیته امداد لارستان خبر داد

اعزام 156 مددجوی کمیته امداد لارستان به مشهد مقدس

مدیر کمیته امداد لارستان از اعزام ۱۵۶ مددجوی این نهاد به مشهد مقدس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، هوشنگ دلاور در…

مدیر کمیته امداد لارستان از اعزام ۱۵۶ مددجوی این نهاد به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان، هوشنگ دلاور در حاشیه اعزام ۴۲ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد لارستان اظهار داشت: طرح «شوق زیارت» یکی از طرح‌های کمیته امداد است که در قالب آن، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیرین و حامیان ایتام امکان سفرشان به عتبات عالیات، مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

وی کمک و همدلی خیرین در برگزاری طرح شوق زیارت را تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: در سال جاری با این کمک‌ها تعداد ۱۵۶ نفر از مددجویان کمیته امداد لارستان به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند که امید می‌رود با کمک‌های بیشتر نیک اندیشان شاهد افزایش اعزام مددجویان به این سفر زیارتی سیاحتی باشیم.

مدیر کمیته امداد لارستان اضافه کرد: علاوه بر زیارت و بار معنوی این اردوها، افزایش تعاملات اجتماعی، ایجاد کار گروهی و روحیه جمعی، جامعه‌پذیری، ایجاد نشاط و جلوگیری از افسردگی حاصل این برنامه‌هاست.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین