شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دانشگاه آزاد اسلامی لارستان پیگیر رشته های جدید

جلسه تبادل فكري سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با اعضاي هيات رئيسه و اساتيد هيات علمي  دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در سالن فرهيختگان برگزار گرديد. در اين جلسه  دكتر مهدي…

جلسه تبادل فكري سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با اعضاي هيات رئيسه و اساتيد هيات علمي  دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در سالن فرهيختگان

برگزار گرديد. در اين جلسه  دكتر مهدي مهدي زاده سرپرست دانشگاه طی سخنانی اظهار داشت: اعتقاد ما اين است ، اساتيد به عنوان دارايي يك دانشگاه محسوب مي گردند حتي در دانشگاه هاي طراز اول نقش هاي فرا نقشي براي اعضاي هيات هاي علمي در نظر گرفته شده و اساتيد هر مجموعه به عنوان عامل ترقي، پيشرفت و توسعه هر دانشگاهي محسوب ميگردند و نقش كليدي و راهبردي را را ايفا مي نمايند.

سرپرست دانشگاه افزود: كسب ايده هاي جديد از طريق مديريت مشاركتي كه با ايجاد كار گروه هاي مختلف تشكيل ميگردد ، محيطي خلاق،  نوآور و پويا را شكل مي دهد و امروز هدف ما ايجاد اين شرايط براي اساتيد و اعضاي هيات علمي است تا در آرامش به منظور افزايش بهره وري در توسعه دانشگاه نقش آفرين باشند.

سرپرست واحد در بخش ديگري از سخنان خود به پذيرش بيش از ۸۰۰ نفري دانشجويان جديد اشاره نمود و اظهارداشت: بيش از ۸۰ در صد از دانشجويان جديد الورود  در مقاطع دكترا و كارشناسي ارشد مي باشند كه خود اتفاق مباركي است  و انشاا… در چشم اندازي نزديك  بدنبال رشته هاي جديد هستيم و با تحليل هاي صورت گرفته در منطقه لارستان بزرگ و فرصت ها و پنانسيل هاي موجود  در اين منطقه ۵۰ درصد از دانش آموزان در رشته علوم تجربي مشغول به تحصيل مي باشند و نياز سنجي آينده در اين واحد تمركز بر روي رشته هاي  پيراپزشكي مي باشد.

سرپرست واحد در ادامه خبر از تشكيل كارگروه هاي تخصصي در سطوح مختلف سازمان داد و ياد آور گرديد: شما اساتيد نقش بسزايي در موفقيت اين تيم هاي كاري خواهيد داشت و همه ما بايد با  تلاشي خستگي ناپذير دانشگاه را در فضاي آرام ، پرنشاط وبا ديد علمي به جلو ببريم و مطمن باشيد دانشگاهي موفق است كه از تمامي امكانات و پناسيل هاي خود به نحوي راهبردي استفاده نموده و با سازمان هاي برون دانشگاهي تعاملات دوجانبه ، بردبرد داشته باشد.

سرپرست دانشگاه مديريت بر مبناي هدف و نتيجه رابه عنوان دستور كارخود دانست و خاطر نشان ساخت:با مشكارت سازنده اي كه با معاونين، مديران و تمامي پرسنل صورت پذيرفته است اهدافي در راستاي اهداف متعالي آموزش و پيشرفت سازمان تعيين گرديده وبه حوزه هاي مختلف سازمان داده شده و در پايان يك دوره كاري بروندادها و نتايج مورد ارزيابي قرار ميگيرد و با تحليل نقاط ضعف ، موانع مشخص و راهكاري مناسب براي حل مشكلات به وجود آيد.

دكتر مهدي زاده از عملياتي شدن حوزه آموزش خبر داد و افزود در اين مسير هم گامهاي مثبت و سازنده اي برداشته شده و با توجه به امكانات موجود در واحد، منطقه و اساتيد بومي كه در لارستان وجود دارند در چشم اندازي نزديك در مقاطع تحصيلات تكميلي برنامه ريزي هاي مدون صورت پذيرفته است و با عنايات خير سازمان مركزي و مسئولين امر در آينده شاهد رشته هاي جديد در اين واحد باشيم.

مهدي زاده در خاتمه،  توجه به آموزش ضمن خدمت اساتيد و كاركنان، ايجاد امكانات رفاهي، ساخت مسكن براي كاركنان ، فروش و بهينه سازي اقلام و سايل دانشگاه و تاكيد بر خصوصي سازي برخي از خدمات دانشگاهي را از جمله فعاليت هاي آينده خود دانست.

خبرنگار انا: مهدي يزداني

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین