به گزارش میلاد لارستان پیمان ابوالحسنی در گفت و گو با خبرنگار «ایپنا» با اعلام این خبر اذعان داشت: در این دوره از رقابت ها تیم پرشیا جنوب با ترکیب افشین نوروزی، محمدعلی روئین تن، مسعود یعقوبی، عارف چشفر و پرهام فهام و به مربیگری شکرالله آسیایی عنوان نخست را از آن خود کرد و تیم مدرسه پینگ پنگ پردیس با ترکیب نوشاد عالمیان، مهدی دلیر، آرین عادل و پارسا سهرابی به مربیگری قاسم طارخ نایب قهرمان شد.

وی افزود: همچنین تیم های نیروگاه خورشیدی نوین سپهرداد پاسارگاد با ترکیب سینا زارع، حمید یوسفی، حسین یزدانی و آراد صالحی به مربیگری خشایار صالحی و هیأت لارستان نیز با ترکیب محسن قربان، ایمان چمن آرا، مسعود درویشی، سینا نصریانی و عرفان درویشی به مربیگری محسن قربان به صورت مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.

رییس هیأت تنیس روی میز استان فارس خاطرنشان کرد: سرداور و مسوول برگزاری این مسابقات به عهده غلامحسین خیراندیش داور بین المللی کشور و استان بود.

ابوالحسنی ادامه داد: ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز باشگاه ها و تیم های آزاد استان فارس در خانه تنیس روی میز شیراز و با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران و رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران و  جمعی از مسوولان فارس برگزار شد و در پایان به تیم های برتر حکم، مدال، تندیس قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.