سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

هفته دوم اسفند ماه 1383 -شماره 368 (جناب آقاي شهردار مردم مي‌گويند)

حاج مهندس حق‌شناس لاري شهردار لار در سال جاري از پيشگامان كوي مقصود بوده و در مكه معظمه تشريف داشته‌اند . از خداوند تعالي براي ايشان حج مقبول و سعي…

حاج مهندس حق‌شناس لاري شهردار لار در سال جاري از پيشگامان كوي مقصود بوده و در مكه معظمه تشريف داشته‌اند . از خداوند تعالي براي ايشان حج مقبول و سعي مشكور آرزو نموده و موفقيت هرچه بيشتر در پيشبرد امور شهر بويژه در كارهاي اساسي و فعاليت‌هاي جنبي از جمله تسطيح خيابانهاي شهرقديم و جديد مسئلت مي‌نماييم.
مردم مي‌گويند آقاي شهردار «دَس اَجَلد بُكُن عَيد رَسي شَهر پَره پِتِ» راستي آقاي شهردار وعده بود با پايان ماه رمضان آسفالت شهرجديد و شهرقديم شروع شود و گودالها تسطح گردد اكنون حدود ۳ ماه و نيم از آن گذشته است اما فعاليتي كه بايد صورت گيرد تحقق نيافته است.
جناب آقاي شهردار مردم حق دارند بپرسند تاخير براي چيست؟ هرچه زمان مي‌گذرد و گودالها عميق‌تر مي‌شود درصد استهلاك ماشين‌ها افزايش مي‌يابد و اعصاب خوردي مردم افزون مي‌شود.
نمي‌خواهيم بگوييم به هيچ وجه كار صورت نگرفته بلكه مي‌گوييم كاري كه توقع مردم است صورت نپذيرفته است. آقاي شهردار !‌مردم مي‌گويند بعضي رفتگران زحمت‌كش كم‌لطفي مي‌كنند جوي‌ها كثيف و متعفن است اما با يك تميزي سطحي و برداشتن چند بيل گل و لاي مساله را خاتمه مي‌دهند و هرچه اصرار مي‌نماييم فايده‌بخش نمي‌باشد. مساله بررسي گردد تا برخي ناآگاهانه سوء استفاده ننمايند و نارضايتي عمومي را موجب نشوند.

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین