پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

باقری:24 آزمایشگاه فنی راه اندازی نمودیم؛ طاهری:راه بسیار سختی را پیش رو خواهم داشت

آیین تکریم رئیس پیشین و معارفه سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مدیر کل فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،…

آیین تکریم رئیس پیشین و معارفه سرپرست مجتمع آموزش عالی لارستان در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مدیر کل فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه لار، فرماندار ویژه لارستان، روسای ادارات، خیرین، کارکنان و اساتید دانشگاه برگزار شد. در این برنامه نماینده مردم ، امام جمعه لار، فرماندار ویژه لارستان و رئیس شورای شهر نیز طی سخنانی از زحمات ریاست پیشین مجتمع تشکر و قدردانی نمودند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان میهمان ویژه این مراسم دکتر ایرجی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بود که نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در چنین جلسه‌ای تفاوت مجموعه در حضور دوباره اش نسبت به چند سال پیش دانشگاه را بسیار مطلوب ارزیابی نمود و گفت این شیب پیشرفت را می توان در جای جای این مجموعه حس کرد. وی از دکتر جعفرپور به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برای پیشرفت و آبادانی این مجموعه کوچک تقاضای حمایت بیشتری نمود.

در ادامه باقری رئیس سابق مجتمع آموزش عالی لارستان طی سخنانی به مشکلات و چالش‌های پیش روی مجموعه از زمان تاسیس تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره فعالیت های مهمی از جمله  اخذ مجوز قطعی مرکز و ارتقای به مجتمع، پیگیری و جذب ۱۲ عضو هیات علمی توانمند، راه‌اندازی بیش از ۲۴ آزمایشگاه فنی، افزایش چهار برابری بودجه دانشگاه، اخذ مجوز و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و اخذ مجوز چهار رشته تحصیلی جدید صورت پذیرفته است. 

وی در ادامه دلیل استعفای خود را اینگونه بیان کرد: باتوجه به علاقة شخصی به کار پژوهشی، متاسفانه بدلیل مسئولیت های زیاد اجرایی، مدتهاست از این ورطه دور افتاده‌ بودم. طی درخواست‌های استعفا و پیگیری‌ مکرر طی چند ماه اخیر از وزیر محترم علوم در نهایت با این درخواست موافقت شد و این مسئولیت سنگین به عهده دکتر علی طاهری که فردی شایسته از لحاظ تجربه مدیریتی و آموزشی هستند گذاشته شد. امیدوارم خداوند منان برای ایشان توفیق و موفقیت دو چندان را حاصل نماید.

طاهری رئیس جدید مجتمع آموزش عالی لارستان نیز طی سخنانی از ریاست پیشین، مسئولین و همکاران تشکر و قدردانی نمود و افزود: راه بسیار سختی را پیش رو خواهم داشت چرا که فعالیت‌های چشم‌گیر صورت گرفته از قبل و چالش های پیش روی آموزش عالی در شهرستان انتظارها را در دوره مدیریتی بنده بیشتر خواهد نمود. وی چند اولویت اصلی دانشگاه را در دوره مدیریتی خود اینگونه عنوان کرد:

۱) لزوم تداوم جذب اعضای هیات علمی توانمند و فراهم کردن بستری مناسب برای بازگشت فرهیختگان به شهرستان.

۲) ساخت پردیس دانشگاه که نیازمند همت عمومی توسط نهادهای مرتبط است.

۳) ضرورت تعامل مناسب با نهادها و سایر مراکز دانشگاهی شهرستان که سبب هم افزایی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و رفع نیازهای حوزه صنعت می‌گردد.

 

 طاهری داشتن مهارت را علاوه بر داشتن دانش و اخذ مدرک از معیار‌های مهم فارغ التحصیلان و یکی از هد‌ف های دانشگاه دانست.  در پایان نیز از تلاش های باقری تقدیر شده و لوح طاهری به عنوان رئیس جدید مجتمع آموزش عالی لارستان به وی اهدا شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین