شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

 دومین نشست کتابخوان در دبستان مکتب­ الزهراء(س) لار برگزار شد+اسامی برگزیدگان و تصاویر

مسئول کتابخانه عمومی حسینیه اعظم لار از برگزاری دومین نشست کتابخوان در دبستان مکتب ­الزهراء(س) لار به همت این کتابخانه و با همکاری آموزش و پرورش لارستان خبر داد. به…

مسئول کتابخانه عمومی حسینیه اعظم لار از برگزاری دومین نشست کتابخوان در دبستان مکتب ­الزهراء(س) لار به همت این کتابخانه و با همکاری آموزش و پرورش لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کتابخانه حسینیه اعظم لار،‌ اندی با بیان اینکه نشست­های کتابخوان در راستای برنامه ­­های کلان ترویجی نهاد کتابخانه ­های عمومی کشور تشکیل می گردد اظهار داشت: هدف از این برنامه ­ها گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه است.

وی در ارتباط با نشست اخیر کتابخوان گفت: در برنامه دبستان مکتب ­الزهراء(س) لار که در سالن اجتماعات مدرسه تشکیل شد ۶ نفر از دانش­آموزن پایه­های پنجم و ششم، کتاب­هایی که به تازگی مطالعه کرده بودند را به دیگر دانش­آموزان معرفی کردند. اندی اظهار داشت: انتظار می­رود با برگزاری اینگونه نشست­ها علاوه بر تشویق دانش­آموزان به مطالعه کتاب، امکان انتخاب کتاب­های بهتر با صرف زمان و هزینه کمتر برای آنها فراهم شود.

مسئول کتابخانه عمومی حسینیه اعظم لار با بیان اینکه امسال نشست کتابخوان از سوی کتابخانه حسینیه اعظم لار در دبستان زینبیه و دبستان مکتب الزهراء (س)  برگزار گردیده تصریح کرد: اولیاء مدارس در صورت تمایل به برگزاری اینگونه برنامه­ ها در مدارس خود می­توانند به نزدیک ترین کتابخانه عمومی مراجعه نمایند.

وی گفت: در خاتمه این برنامه، از سوی اداره کتابخانه­ های عمومی لارستان با اهدا کتاب و لوح تقدیر از دانش ­آموزان خانم ها : دواری – سالاری نسب – خداشناس – عالی زاده – ناصری و کامیاب که کتاب­های خوانده شده خود را به دوستان خود معرفی کردند تقدیر شد.

گفتنی است کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لارستان، مدیر و معلمان دبستان مکتب­الزهرا نیز در آخرین نشست کتابخوان حسینیه اعظم لار حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین