جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شورای گفتگوی استان فارس تشکیل جلسه داد

شورای گفتگوی استان فارس به ریاست استاندار و با حضور فعالان اقتصادی بخش خصوصی تشکیل جلسه داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور…

شورای گفتگوی استان فارس به ریاست استاندار و با حضور فعالان اقتصادی بخش خصوصی تشکیل جلسه داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري

فارس، استاندار فارس در اين جلسه با بيان اين كه داده هاي صحيح مبناي شكل گيري اطلاعات و دانش مديران از وضعيت واحدهاي توليدي استان هستند، اظهار داشت: بايد داده هاي صحيح و اطلاعات دقيق جمع آوري و به منظور تصميم گيري هاي كارشناسي در اختيار مديران ارشد قرار گيرد.

مهندس  افشاني با اشاره به اين كه اتاق بازرگاني بايستي به تقسيم وظايف با بخش هاي دولتي براي رونق فعاليت هاي اقتصادي و توليدي در استان بپردازد، ادامه داد: مسائل واحدهاي صنعتي استان بايد به ترتيب اهميت، بررسي شده و به شكل دقيق تعيين شوند تا براي رفع مشكلات چاره انديشي صورت گيرد. وي تاكيد كرد: صادرات محصولات به خارج از كشور به ويژه در بخش كشاورزي بايد مورد توجه جدي قرار گيرد زيرا موجب رونق اين بخش و كاهش قيمت تمام شده محصولات خواهد شد.

استاندار فارس همچنين خواستار توجه جدي شوراي گفتگوي استان به مسائل اساسي فارس در حوزه هاي اقتصادي شد و اظهار داشت: بخش خصوصي بايد در زمينه توليد، انتظارات خود را به صورت دقيق، تعديل كند. گفتني است در اين جلسه، اعضا به بيان نظرات خود در زمينه گره گشايي از مسائل اقتصادي استان فارس پرداختند. 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین