جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

احداث «آبنمای» راه آهن به کجا انجامید؟!

بعد از یکسال از شروع احداث آبنمای متصل کننده لارستان به راه آهن زاهد محمود، مردم منتظر هستند که بدانند این طرح در چه مرحله ای قرار دارد. به گزارش…

بعد از یکسال از شروع احداث آبنمای متصل کننده لارستان به راه آهن زاهد محمود، مردم منتظر هستند که بدانند این طرح در چه مرحله ای قرار دارد.

به گزارش میلاد لارستان از یک سال پیش در چنین ایامی اخبار خوشی از زبان مسئولان لارستان به گوش رسید که قرار است با احداث «آبنما»، علاوه بر ایجاد راه دسترسی به ایستگاه راه آهن زاهدمحمود، جنوب فارس به بزرگراه سیرجان-بندرعباس متصل و در پی آن فاصله لار-مشهد ۱۰۰ کیلومتر کاهش یابد.

از جمله این اخبار، اختصاص ۳ میلیارد تومان بودجه به این پروژه با پیگیری های نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی بود که همان موقع بحث تخصیص یک میلیارد تومان آن مطرح شد(اینجا) اما با پیگیری های انجام شده از منابع موثق، متأسفانه تاکنون بودجه قابل ملاحظه ای به این طرح تعلق نگرفته و اقدامات انجام شده از قبیل دیوارچینی و خرید لوله نیز از مبلغ ناچیز پرداختی به پیمانکار اجراشده و با این روند به زودی شاهد تعطیلی این پروژه خواهیم بود.

از طرفی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان نیز بارها نسبت به انجام این پروژه ابراز خرسندی داشته اند و هر بار از برکات و مزیت های آن سخن گفته اند.(اینجا)

یا اینکه جناب جعفرپور در بازدید میدانی از محل پروژه با همراهی نمایندگان و مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان، نسبت به آسفالت ۵ کیلومتر باقی مانده در حوزه استحفاظی استان هرمزگان قول گرفته بودند(اینجا) که تاکنون هیچ اقدامی نشده است.

حال جای بسی سوال است که هریک از مسئولان محترم به ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و حتی بخشدار مرکزی لار در زمینه پیگیری و به سرانجام رساندن این پروژه مهم و البته نه چندان بزرگ و پرخرج چه گامی برداشته اند؟ آیا این طرح به این زودی ها بهره برداری می شود؟ برای پیگیری مراحل اداری با اداره کل استان هرمزگان حرکتی انجام شده است؟

میلاد لارستان آماده درج توضیحات و مستندات هریک از مسئولان محترم درخصوص این پروژه است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین