یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مقیمی نیامد؛ زینلیان مسئولیت جدید می گیرد

آیین تودیع و معارفه معاونان فرمانداری لارستان صبح روز گذشته در حالی برگزار شد که مقیمی معاون سابق سیاسی امنیتی فرماندار به این مراسم نیامد.   به گزارش میلادلارستان  و…

آیین تودیع و معارفه معاونان فرمانداری لارستان صبح روز گذشته در حالی برگزار شد که مقیمی معاون سابق سیاسی امنیتی فرماندار به این مراسم نیامد.

 

به گزارش میلادلارستان  و به نقل از لادستان، جلسه شورای اداری شهرستان لارستان و مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی و معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار لارستان صبح دیروز (یک شنبه) با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس، فرماندار لارستان و مسئولین شهرستان در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با قرائت قرآن و مرثیه سرایی حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) آغاز و سپس حجت الاسلام دکتر رمضانی امام جمعه موقت لارستان با ذکر ویژگی های قیام امام حسین(ع) به شاخصه های مسئولین اجرایی کشور از منظر اسلام پرداخت.

در ادامه مهندس مهدی زینلیان معاون سابق عمرانی و برنامه ریزی فرماندار لارستان به پشت تریبون رفت و به ایراد سخن پرداخت و گفت: طی این ۲۱ ماهی که در لارستان مشغول فعالیت بودم الحمدلله توانستم به اندازه توان خودم قدمی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان بردارم. وی افزود: در طول این مدت سعی کردم مردمداری و اخلاق را سرلوحه کار خودم قرار دهم.

زینلیان از جمله فعالیت های خود در فرمانداری لارستان را ایجاد انبار داده، پیگیری لرزه نگاری لارستان، تشکیل اتاق فکر، گزارشات ماهیانه اقتصادی (که در استانداری بصورت الگو درآمده و در تمام شهرستان اجرا شده) تعاملات خوب و موثر با شهرداران و مطالعات خشکسالی منطقه بیان کرد و در پایان از همه مردم لارستان طلب حلالیت کرد.

 

فرماندار لارستان سخنران بعدی این مراسم بود. نجیب زاده ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به مدیریت خودجوش و بدون جلسه و برنامه ریزی مراسم عزاداری ایام محرم گفت: امام حسین(ع) چه معامله ای با خدا کرد که پس از گذشت بیش از هزار سال از چادر عشایر و روستاها گرفته تا مرکز شهر و استان و پایتخت، شیعه و سنی گرفته تا سایر ادیان در کشورهای مختلف بصورت خودجوش و بدون هیچ برنامه ریزی و جلسه و پیش جلسه ای، همه برای برگزاری عزاداری پای کار هستند، که این از معجزات امام حسین(ع) است.

وی در جواب کسانی که در ماهواره ها قیام امام حسین(ع) را تشکیک می کنند، افزود: می بینیم که تورم و گرانی هم هیچ تاثیری بر اجرای مراسم عزاداری امام حسین(ع) توسط مردم ندارد و سال به سال پرشورتر برگزار می شود.

 

وی در پایان سخنان خود به تودیع و معارفه دو معاونش اشاره کرد و گفت: من هم به نوبه خودم از آقایان مقیمی و زینلیان تشکر می کنم. آقای مقیمی هم به این جلسه دعوت بوده که ظاهرا صلاح ندانستند بیایند که به خودشان مربوط است و برای آقایان علیپور و راسخی هم آرزوی موفقیت دارم.

پس از نجیب زاده مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس به سخنرانی پرداخت. سیدیحیی هاشمی ضمن تسلیت سوگواری سرور و سالار شهیدان و همچنین با گرامیداشت یاد آیت الله آیت اللهی و آیت الله موسوی لاری، به مراسم تودیع و معارفه معاونان فرماندار لارستان و عدم حضور مقیمی در این جلسه اشاره کرد و افزود: مراسم تودیع و معارفه در جمهوری اسلامی یک سنت است. مسئولینی که جا به جا می شوند به پاس از زحمات آنها در سمتی که بودند از آنها تقدیر و تشکر می شود و عزیزانی که در سیستم اجرایی کار کردند، می دانند که مسئولیت های اداری ثابت نیست و ما استخدام شدیم که ۳۰ سال در جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشیم و نوکری آنها را بکنیم ولی قرار نیست که طی ۳۰ سال در یک پست بمانیم و این جا به جایی ها طبیعی است.

وی ادامه داد: یادم هست رئیس دولت نهم و دهم جناب آقای احمدی نژاد، بعضی وقت ها که به او می گفتند که کابینه دارد از اکثریت می افتد و او می گفت من مربی تیمم و بلدم که تیمم را چطور بچینم و چندین بار وزرا را تغییر می داد، حال، معاون فرماندار و بخشدار که جای خود دارد. بنابراین از آقای مقیمی که مدتی معاون سیاسی بودند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: آقای راسخی که امروز به عنوان معاون سیاسی فرماندار لارستان معارفه می شوند، از نیروهای وزارت کشور و اهل این شهرستان هستند که در معاونت سیاسی استانداری هرمزگان مشغول خدمت بودند که معاونت سیاسی یک استان مرزی مسئولیت سنگینی است و بنا به پیشنهاد مهندس نجیب زاده و اصرار استانداری فارس، سرانجام موافقت شد که وی به شهرستان لارستان بیاید و به فعالیت خود ادامه دهد.

 

هاشمی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مهندس زینلیان افزود: از تجربیات مهندس زینلیان در مسئولیت جدیدی در استان استفاده خواهد شد و همچنین مهندس علیپور بجای ایشان معارفه می شوند که اهل شهرستان هستند و در مسائلی مانند اقتصاد، برنامه ریزی و نیز تورم امروز جامعه ما آشنا و مسلط هستند که ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، از مسئولین می خواهم که با ایشان همکاری کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را از مسئولیت های سنگین دولت خواند و افزود: آن چیز که وظیفه وزارت کشور است، اجرای قانون است و با تعامل با هیئت نظارت و هیئت بازرسی باید مُرّ قانون را عملی کنیم. و انتخابات سالم، باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم که پشتوانه نظام و امنیت کشور است را برگزار کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: انتخابات در این منطقه هم در سه شهرستان لارستان، خنج و گراش است که هر سه شهرستان به مرکزیت آقای نجیب زاده برگزار می شود و ان شالله یک فرد واجد الشرایطی را که شورای محترم نگهبان صلاحیتش را تایید می کند، از طرف مردم انتخاب شود و در مجلس دهم بتواند به خدمت صادقانه خود ادامه دهد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین