سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

بازدید وزیر بهداشت از غرفه دانشکده علوم پزشکی لارستان+عکس

میلاد لارستان: همزمان با برگزاری همایش نکوداشت مجریان برتر برنامه ارتقاء هتلینگ در بیمارستانهای وابسته به وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، دکتر هاشمی وزیر بهداشت و جناب دکتر آقاجانی معاون…

میلاد لارستان: همزمان با برگزاری همایش نکوداشت مجریان برتر برنامه ارتقاء هتلینگ در بیمارستانهای وابسته به وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی،

دکتر هاشمی وزیر بهداشت و جناب دکتر آقاجانی معاون درمان از غرفه دانشکده علوم پزشکی لارستان بازدید بعمل آورده و از نزدیک با فعالیتهای صورت گرفته  در زمینه احداث و بازسازی بخش های جدید بیمارستان های لار-اوز-بیرم و تجهیزات اختصاص داده شده به این بیمارستان ها دیدن نمود.

گزارش اقدامات انجام شده در قالب کتابچه ، فلش کارت و بنر به وزیر و همراهان و بازدید کنندگان ارائه شد .

در ادامه بازدید از نمایشگاه دکتر علی شهرامی معاون اجرایی معاونت درمان در مورد بیمارستان های تابعه دانشکده علوم پزشکی و ارتقای هتلینگ بحث و تبادل نظر کردند .

دکتر جمشید کرمانچی معاون فني دفتر مديريت امور بيمارستاني و تعالي خدمات وزارت بهداشت  از نحوه عمکرد در زمینه عمرانی بیمارستان های تابعه ابراز رضایت کردند .

در این نمایشگاه که با حضور حدود ۵۰ دانشگاه و دانشکده از سراسر کشور برگزار شده بود، همه واحد ها فعالیت­های خود را به نمایش گذاشته و از تجربیات یکدیگر بهره­مند گشتند .

وزیر بهداشت

 

خبرنگار: روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین