سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

پایان عملیات آسفالت باند دوم لار جهرم حد فاصل کورده-دهکویه

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس داریوش نصر مدیر کل عنوان داشت : طول محور لار جهرم ۱۵۵ کیلومتر است که…

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس داریوش نصر مدیر کل عنوان داشت : طول محور لار جهرم ۱۵۵ کیلومتر است که

حدود ۱۰۰ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد. وی افزود : طی دو سال اخیر بیش از ۱۸ کیلومتر از این مسیر دوبانده شده بود و کلنگ عملیات ادامه باند دوم این مسیردر سال گذشته توسط مهندس حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به زمین زده شد.
 
مدیر کل راه وشهرسازی لارستان ادامه داد :این محور به دلیل نزدیکی به آبهای نیل گون خلیج فارس و جزایر جنوبی کیش و قشم یکی از پر تردد ترین محور های استان می باشد و توجه به دوبانده کردن این محور در دستور کار این اداره کل قرار دارد. وی افزود : در حال حاضر عملیات احداث باند دوم این محور حدفاصل کورده تا دهکویه از کیلومتر ۱۸ الی ۲۷ به پایان رسیده و پس از نصب علائم و خط کشی و احداث رمپ ورود و خروج در آینده نزدیک بازگشایی خواهد شد .
 
مهندس نصر در خصوص اطلاعات این پروژه افزود : حجم خاکبرداری این پروژه۱۰۰ هزار متر مکعب ، حجم خاکریزی آن۲۰۰ هزار متر مکعب می باشد و۳۴ دستگاه پل در این محور احداث شده است . مدیر کل راه وشهرسازی لارستان ادامه داد :این اداره کل در پروژه باند دوم لار تا دهکویه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به پیمانکاران این پروژه بدهی دارد ولی با برنامه ریزی و تعامل بسیار خوب با پیمانکاران در حال حاضر این پروژه فعال است.
 
وی افزود : ادامه دوبانده شدن این محور از دهکویه به سمت بریز نیز در دست اقدام است که امید واریم بتوانیم روند دوبانده شدن این مسیر را سرعت بخشیم .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین