سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

ارائه خدمات تحصیلی به بیش از 1500 محصل نیازمند لارستان

میلاد لارستان: کارشناس فرهنگی کمیته امداد لارستان از ارائه خدمات تحصیلی، پرورشی ، تربیتی و مشاوره ای ، به ۱۳۰۰ دانش آموز و ۲۵۵ دانشجوی نیازمند و نیز آموزش مهارت…

میلاد لارستان: کارشناس فرهنگی کمیته امداد لارستان از ارائه خدمات تحصیلی، پرورشی ، تربیتی و مشاوره ای ، به ۱۳۰۰ دانش آموز و ۲۵۵ دانشجوی نیازمند و نیز آموزش مهارت های لازم برای والدین آنها خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان؛ علی رضایی عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه امور فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت های کمیته امداد را تشکیل می دهد و رسالت مهمی است که این نهاد در رابطه با افراد مورد حمایت خود بر عهده دارد، اظهار داشت: کمیته امداد لارستان در سال گذشته زمینه های لازم برای ادامه تحصیل ۱۳۰۰دانش آموز و ۲۵۵ دانشجو را با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال فراهم کرده است .

وی افزود: ارائه آموزش های لازم در زمینه های مسائل دینی و احکام، مسائل بهداشت فردی، بهداشت روانی، سواد آموزی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر اقداماتی است که با همکاری دستگاه های ذیربط نظیر آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان و نهضت سواد آموزی برای ارتقاء سطح فرهنگی خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد لارستان به اجرا گذاشته شده است.

رضایی اضافه کرد: در این رابطه تعداد ۲ هزار و ۵۹۱ نفر از والدین دانش آموزان در کلاس های آموزش خانواده شرکت کرده و تعداد ۱ هزار و ۹۶۸  نفر نیز به صورت فردی و گروهی از خدمات مشاوره ای و آموزش مهارتهای زندگی بهره مند شده اند.

کارشناس مسئول فرهنگی کمیته امداد لارستان یاد آور شد: در سال گذشته تعداد ۴۶۹ نفر در اردوهای دانش آموزی و دانشجویی بصورت سراسری و منطقه ای شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: به منظور رشد و پرورش فکری محصلین زیرپوشش و غنی سازی اوقات فراغت آنان بویژه در فصل تابستان کمیته امداد شهرستان لارستان تاکنون زمینه استفاده  یک هزار و ۴۶ نفر را در کانونهای فرهنگی امداد و سایر دستگاهها نظیر آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه ای فراهم ساخته است .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین