شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

حمایت‌های لازم برای رشد ورزش لارستان صورت می‌گیرد

میلاد لارستان: مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: با توجه به وسعت و گستردگی شهرستان لارستان، حمایت های لازم برای رشد ورزش این شهرستان صورت می گیرد. به گزارش…

لارستانمیلاد لارستان: مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: با توجه به وسعت و گستردگی شهرستان لارستان، حمایت های لازم برای رشد ورزش این شهرستان صورت می گیرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، حیدرعلی کامیاب صبح چهارشنبه در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و همچنین مسئولان نمایندگی بخشهای تابعه این شهرستان اظهار داشت: از مسائل و مشکلات موجود در شهرستانهای مختلف استان آگاه هستم و برای رفع کردن آنها باید به تدریج اقداماتی انجام شود.

وی تاکید کرد: رئیس اداره ورزش وجوانان لارستان براساس اولویتهای موجود در سطح شهرستان باید امکانات را به بخشهای مختلف اختصاص دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در پایان افزود: عملکرد رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان لارستان در سالهای گذشته مطلوب بوده و محمدحسن طیبی همواره تلاش خود را در خصوص تقسیم عادلانه امکانات موجود به منظور رشد و توسعه ورزش در سراسر شهرستان انجام داده است.

در این جلسه اردشیر حسن زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز حضور داشت و از نزدیک با مسائل و مشکلات موجود در ورزش و جوانان بخشهای مختلف شهرستان لارستان آشنا شد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین