سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

دارالایتام امام علی(ع) لارستان نمونه کامل تعامل موسسات خیریه با کمیته امداد است

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از تعامل موسسه خیریه امام علی(ع) با این نهاد در جهت خدمات رسانی به ایتام و نیازمندان شهرستان خبر داد . به گزارش…

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از تعامل موسسه خیریه امام علی(ع) با این نهاد در جهت خدمات رسانی به ایتام و نیازمندان شهرستان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد،هوشنگ دلاور در حاشیه دیدار با مدیر عامل و کارکنان دارالایتام امام علی(ع) شهرستان لار،ضمن قدردانی از تلاش این مجموعه در حمایت از ایتام ابراز داشت : تعامل و همکاری مراکز خیریه با کمیته امداد باعث افزایش کیفیت خدمات شده و در این راستا،دارالایتام امام علی(ع) نمونه کامل و بارز این تعامل است .

مدیر کمیته امداد در این بازدید عنوان کرد : ۱۰۰ خانوار یتیم تحت پوشش کمیته امداد،از خدمات دارالایتام نیز برخوردارند و هماهنگی ایجاد شده در پرداختها و مساعدتها بین کمیته امداد و دارالایتام باعث مدیریت تهیه منابع و رضایتمندی بیشتر مددجویان شده است .

ندیمی مدیر عامل دارالایتام نیز از هماهنگی ایجاد شده بین کمیته امداد و این موسسه خیریه ابراز خرسندی نمود و از خیرین و رابطین جهت افزایش این تعاملات دعوت نمود .

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین