سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

اختصاص بیش از 700 هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون وزیر بهداشت بابیان اینکه در دولت بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص‌یافته است، گفت: این امر از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می‌شود….

رضاملک زادهمعاون وزیر بهداشت بابیان اینکه در دولت بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص‌یافته است، گفت: این امر از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا ملک‌زاده ظهر امروز در سفر به جهرم در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه دولت تسهیلات بسیار خوبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته است، اظهار داشت: بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان از طریق صندوق نوآوری به این امر اختصاص ‌یافته است.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش دارویی کشور بیان کرد: در کشور برخی اقلام دارویی که با مشکل تولید مواجه بودند، توسط شرکت‌های دانش‌بنیان متعدد در کشور تولید می‌شود.

ملک‌زاده بابیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان اشتغال خوبی در کشور ایجاد کرده است، گفت: ۴۴۳ شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کنند که امید است در آینده‌ای نزدیک تا ۱۰۰۰ شرکت افزایش یابد. فعال‌ترین بخش شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح کشور بخش سلامت است.

معاون تحقیقاتی و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فعالیت‌های مراکز رشد سلامت در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها از درون دانشگاه‌ها به وجود می‌آیند و وزارت بهداشت از این شرکت‌ها در جهت توسعه روزافزون بازار سلامت و فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین