سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

اعزام 100 مددجوی لارستانی به مشهد مقدس

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان گفت: در دو ماه گذشته ۱۰۰ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در لارستان به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ…

خبرگزاری فارس: اعزام 100 مددجوی لارستانی به مشهد مقدسمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد لارستان گفت: در دو ماه گذشته ۱۰۰ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در لارستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور عصر امروز در حاشیه اعزام سومین گروه از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد لارستان به اردوی سیاحتی زیارتی مشهد مقدس، اظهار داشت: در اعزام جدید ۲۰ نفر از نیازمندان با اعتباری بالغ‌ بر ۴۲ میلیون ریال که از سوی خیران و حامیان ایتام تأمین‌شده، به زیارت امام رضا(ع) اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان زیرپوشش از امور اساسی امداد است، افزود: در این راستا توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی یکی از جنبه‌های این امر مهم است.

این مسئول بیان کرد: اردوهای زیارتی سیاحتی با افزایش سطح مراودات اجتماعی و افزایش معلومات اجتماعی، فرهنگی، جغرافیایی و مذهبی می‌تواند برای نیل به این هدف مؤثر واقع شود.

مدیر کمیته امداد لارستان خاطرنشان کرد: بهبود مسائل روانی و رفتاری، نشاط‌ افزایی، تقویت رفتارهای دینی و تحکیم بنیان خانواده از دیگر اهداف اجرای چنین برنامه‌هایی است.

وی با اشاره به اینکه این کاروان متشکل از کودکان یتیم و نیازمند و زنان مجری طرح اشتغال است، تصریح کرد: مدت این اردو هشت روز در نظر گرفته شده است که زائران پس از زیارت مشهد مقدس از مسیر حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حرم مطهر امام(ره) و زیارت جمکران به لارستان عزیمت می‌کنند.

دلاور اضافه کرد: در شهریورماه سال جاری نیز، دو کاروان در قالب ۸۰ نفر از ایتام شهرستان لارستان به این سفر زیارتی سیاحتی اعزام‌ شده‌اند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین