سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 31

کشف کلاه‌بردار میلیاردی در لارستان

میلاد لارستان: فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک کلاه‌بردار ۷ میلیارد ریالی در شهرستان لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی…

خبرگزاری فارس: کشف کلاه‌بردار میلیاردی در لارستانمیلاد لارستان: فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک کلاه‌بردار ۷ میلیارد ریالی در شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران مطلع شدند فردی به یک زندانی پیشنهاد داده که در صورت دریافت مبلغی، پرونده وی را از طریق روابطی که در دادگاه دارد، مختومه اعلام می‌کند و وی تبرئه می‌شود.

وی ادامه داد: فرد زندانی نیز ۷ میلیارد ریال به آن فرد داده که بعد از مدتی متوجه می‌شود که از وی کلاه‌برداری شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: این موضوع به‌طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان لارستان قرار گرفت و متهم از زندان برای بازجویی احضار شد و در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاه‌برداری از مالباخته اقرار کرد.

گودرزی بیان کرد: این فرد کلاه‌بردار با همدستی فرد دیگری که در خارج از زندان بوده است، در چند مرحله در مجموع به ارزش ۷ میلیارد ریال از شاکی کلاه‌برداری کرده بود که تحقیقات برای دستگیری همدست این کلاه‌بردار ادامه دارد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین