سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

شکست شهید چمران لارستان مقابل شهرداری سنندج

میلاد لارستان: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در هفته پنجم رقابت‌های هندبال بانوان باشگاههای کشور مقابل شهرداری سنندج شکست خورد. به گزارش میلاد لارستان‌، در هفته ماقبل پایانی بازی‌های…

نتیجه تصویری برای هندبال بانوان کشورمیلاد لارستان: تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در هفته پنجم رقابت‌های هندبال بانوان باشگاههای کشور مقابل شهرداری سنندج شکست خورد.

به گزارش میلاد لارستان‌، در هفته ماقبل پایانی بازی‌های مرحله گروهی مسابقات هندبال بانوان باشگاه‌های کشور عصر امروز (پنجشنبه) تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در نخستین بازی هفته از دور برگشت از ساعت ۱۶  در سالن تختی شهر لار به مصاف تیم قدرتمند شهرداری سنندج رفت که در پایان نتیجه را ۲۹ بر ۲۶ به حریف واگذار کرد.

مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در دو گروه انجام می‌شود و در هر گروه چهار تیم حضور دارند و رقابت‌ بین این تیم‌ها به شکل دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار می‌شود تا چهار تیم به مرحله نهایی بازی‌ها صعود کنند و چهار تیم دیگر نیز در گروه بازنده ها برای کسب رتبه پنجم تا هشتم به رقابت خواهند پرداخت.

تا پیش از این بازی در جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل تیم شهرداری سنندج با کسب چهار پیروزی و هشت امتیاز صدرنشین بود، ذوب آهن اصفهان با کسب پنج امتیاز در مکان دوم جای داشت، تیم هدف‌پویان جوان قم با کسب سه امتیاز سوم و تیم شهید چمران لارستان بدون امتیاز در انتهای جدول گروه دوم قرار داشتند.

تیم شهرداری سنندج با کسب پیروزی در این دیدار صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کرد و تیم شهید چمران لارستان نیز به گروه بازنده ها خواهد رفت و برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم این رقابت ها به میدان می رود.

به گزارش میلاد لارستان؛ تیم هندبال شهید چمران لارستان در هفته پایانی مرحله مقدماتی این رقابت ها میهمان تیم هدف پویان جوان قم خواهد بود.

در رقابت‌های لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور، ۸ تیم حضور دارند که مسابقات خود را در قالب ۲ گروه ۴ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند تا در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم هر گروه، راهی دور نهایی ‌شوند.

تیم‌های تأسیسات دریایی تهران، نفت وگاز گچساران، صنعت مس و ثامن سبزوار در گروه الف جای گرفته‌اند و در گروه دوم این پیکارها، علاوه بر شهرداری سنندج، ذوب‌آهن اصفهان، شهیدچمران لارستان و تیم هدف‌پویان جوان قم هم حضور دارند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین