سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

موحدی در ریاست شورای اسلامی شهرستان لارستان ابقا شد

میلاد لارستان: بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرستان، صبح امروز با حضور ۱۳ نفر از ۱۴ عضو آن، به ریاست یعقوب موحدی در محل جلسات شورای شهر لار برگزار…

http://8pic.ir/images/l4uikzc48un6nc7g7iqy.jpgمیلاد لارستان: بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرستان، صبح امروز با حضور ۱۳ نفر از ۱۴ عضو آن، به ریاست یعقوب موحدی در محل جلسات شورای شهر لار برگزار شد.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای شهرستان لارستان؛ در این جلسه، پس از نطق پیش از دستور رئیس شورا، هر یک از اعضا سخنان کوتاهی در مورد مناسبتهای گذشته و نیز مشکلات شهرستان و حوزه‌های تابعه خود سخنانی بیان کردند.

همچنین سه نفر از اعضای شورای شهرستان، گزارش فعالیت و حضور خود در جلسات گوناگون داخل و خارج از شهرستان ارائه نمودند.

در جلسه‌ی صبح امروز، که تنها سه نفر از اصحاب رسانه‌ی منطقه حضور داشتند، با موافقت اکثر اعضا، یک هفته پیش از پایان سال دومِ شورای اسلامی شهرستان لارستان- یعنی ۱۵ آبان- رأی‌گیری برای انتخاب هیأت رئیسه جدید شورا انجام شد.

در پایان این جلسه، که مهرآوران نماینده شهر اوز در شورای شهرستان غایب نشست بود، از مجموع ۱۳ رأیِ گرفته شده، آقای یعقوب موحدی با کسب ۱۰ رأی به ریاست سومین سالِ دوره چهارم شورای اسلامی لارستان انتخاب شد؛ تنها رقیب وی در این مسئولیت، علی رام برزین، موفق به کسب تنها ۳ رأی شد.

در ادامه رأی‌گیری، آقایان موسی پرورش و غلامحسین دیانت، در حالی که رقیبی نداشتند، به‌ترتیب نایب رئیس و منشی شورای شهرستان در سال سوم شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین