یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دشمنان بدنبال نفوذ در کشورمان هستند

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه مهمترین تهدید برای کشور ایران را تهدید از راه نفوذ است، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف در…

نتیجه تصویری برای امام جمعه موقت لارستان رمضانیامام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه مهمترین تهدید برای کشور ایران را تهدید از راه نفوذ است، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف در زمینه تلاش دشمنان برای نفوذ در کشورمان در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اذهان عمومی هشدار داده اند.

به گزارش برگزاری فارس از لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تأکید بر لزوم توجه به پدافند غیرعامل اظهار داشت: مسئولین می بایست با فراهم ساختن زیرساخت های این مهم، زمینه بازدارنگی، مقاوم سازی سرمایه های ملی در برابر تهدیدات سخت و نرم و غیره بپردازند.

وی خطاب به مسئولان، گفت: با برنامه ریزی مناسب قبل از وقوع حادثه باید از غافل گیری در زمان حادثه جلوگیری کرد.

امام جمعه موقت لارستان بالابردن امنیت سایبری را یکی از شاخه های مورد توجه در پدافند غیرعامل دانست و افزود: اشخاص حقیقی و حقوقی باید مواظب عدم دَرز اخبار و اطلاعات مهم و محرمانه باشند.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از فضای سایبری، تصریح کرد: می بایست در مدارس و دانشگاه های کشورمان درخصوص چگونی مقابله با لو رفتن اطلاعات و امنیت در فضای سایبری تدریس شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مهمترین تهدید برای کشور ایران را تهدید از راه نفوذ است، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف در زمینه تلاش دشمنان برای نفوذ در کشورمان در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اذهان عمومی هشدار داده اند.

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه دشمنی دشمنان نسبت به ایران اسلامی هیچگاه کم نخواهد شد، اضافه کرد: آمریکایی ها با دو هدف براندازی نظام و ترجیح رفتار نظام ایران مطابق میل خودشان برنامه ریزی کرده اند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها برای نیل به این اهداف شان از همه ظرفیت های خودشان در حال استفاده هستند که یکی از آنها نفوذ در کشورمان است.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر جدی گرفتن تلاش آمریکایی ها برای نفوذ در ایران، تصریح کرد: سهل انگاری در این خصوص عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

وی با تکرار دوباره این موضوع که آمریکایی ها بدون تردید دشمن ایران هستند، گفت: نباید به تغییر دیدگاه آمریکایی ها نسبت به ایران اسلامی خوشبین بود.

حجت الاسلام رمضانی با استناد به سخنان حضرت امام(ره) ریشه دشمنی آمریکایی ها با ایران را کوتاه شدن دست آمریکایی ها از چپاول کشورمان دانست و افزود: کشور ما کشوری مستقل است و هیچگاه زیر سلطه ابرقدرتها نخواهیم رفت.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان الگویی برای استقلال سایر کشورها شناخته می شود، تصریح کرد: روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار است.

امام جمعه موقت لارستان استکبارستیزی را جوهره دین معرفی کرد و گفت: بنیانگذار استکبار ابلیس است که با سرپیچی از دستور خدا دچار استکبار شد و همین مسئله باعث طرد او از درگاه الهی شد.

وی دلیل دشمنی آمریکا با ایران را استقلال طلبی حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا در عصر کنونی بدلیل همین خوی استکباری اش مقهور همه ملت های دنیا شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین