سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 35

رقابت شطرنج‌بازان 5 استان کشور در اوز لارستان

میلاد لارستان: رئیس هیئت شطرنج استان فارس از برگزاری نخستین دوره مسابقات شطرنج جام اوز خبر داد و گفت: این مسابقات با شرکت ۱۰۴ نفر از بهترین شطرنج‌بازان استانهای فارس،…

نتیجه تصویری برای شطرنجمیلاد لارستان: رئیس هیئت شطرنج استان فارس از برگزاری نخستین دوره مسابقات شطرنج جام اوز خبر داد و گفت: این مسابقات با شرکت ۱۰۴ نفر از بهترین شطرنج‌بازان استانهای فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان و لرستان در اوز لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان سیاوش جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات شطرنج جام اوز با شرکت ۱۰۴ نفر از بهترین شطرنج‌بازان استانهای فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان و لرستان صبح و عصر جمعه در اوز لارستان برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقات علیرضا روح‌پرور از لرستان با ۸ امتیاز موفق به کسب عنوان نخست شد و مجتبی صفری اسکندری با ۷٫۵ امتیاز از شیراز و محمد کشفی با ۷٫۵ امتیاز از شیراز عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.

جواهری افزود: حسن عباسی‌فر با ۷ امتیاز، شاهین زنگنه با ۷ امتیاز، مسعود مهبودی با ۷ امتیاز و پویا ماری اوریاد با ۶٫۵ امتیاز از شیراز عناوین چهارم تا هفتم و میلاد سلیمانیان با ۶٫۵ امتیاز از هرمزگان عنوان هشتم این مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیئت شطرنج استان فارس با بیان اینکه این مسابقات در ۹ دور و در رده سنی آزاد برگزار شد، خاطرنشان کرد: آیت رضایی از قیروکارزین عنوان بهترین بدون ریتینگ، شادمهر مهبودی از کازرون بهترین زیر ۱۴ سال، هلما حاجات‌نیا از شیراز بهترین زیر ۱۰ سال و عبدالغفور جهاندیده از اوز بهترین پیشکسوت بالای ۵۵ سال را کسب کردند.

وی با بیان اینکه براساس برنامه تعیین شده از هیئت شطرنج استان این مسابقات از سلسله مسابقات برای توسعه شطرنج در شهرستان‌های استان فارس بود، گفت: با اغلب شهرستان‌ها هماهنگ شده و هر شهرستانی که برای مسابقات برنامه‌ریزی کرده باشد، مجوز برگزاری مسابقه برای آن صادر شده است.

جواهری افزود: حضور استاد بزرگ حسن عباسی‌فرد در این دوره از مسابقات و حضور بیش از ۱۵ نفر از بزرگان شطرنج ایران با ریتینگ بالای ۲۱۰۰ رقابتی جذاب سبب نشاط بیشتر این مسابقات شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین