چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

از بانوی ملی پوش والیبالیست لارستانی تجلیل شد

آیین تجلیل از فاطمه صبوری بانوی لارستانی تیم ملی جوانان والیبال ایران در محل تالار فرهنگیان لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم جمشید جعفرپور نماینده مردم…

آیین تجلیل از فاطمه صبوری بانوی لارستانی تیم ملی جوانان والیبال ایران در محل تالار فرهنگیان لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علیپور معاون فرمانداری ویژه لارستان، قنبرنژاد شهردار لار، جهاندیده از شورای شهر لار و اعضای شورای شهر دهکویه به همراه خانواده خانم صبوری و جمعی از خیرین و دوستداران ورزش لارستان حضور داشتند.

در ابتدای مراسم جعفرپور ضمن تبریک به خانم صبوری بدلیل دعوت شدن به تیم ملی والیبال، وی را الگویی برای بانوان لارستانی در جهت تلاش در عرصه ورزش معرفی کرد.

جعفرپور ماحصل سفر وزیر ورزش و جوانان به لارستان در حوزه بانوان را قول احداث سالن تخصصی ورزشی بانوان با مشارکت خیرین شهرستان عنوان کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مسئولین لارستان نیز درخواست کرد در زمینه ورزش حمایت های کافی را داشته باشند و خود نیز قول پیگیری امور ورزش را داد.

در پایان جعفرپور از صبوری خواست علاوه بر پرداختن به عرصه ورزش تلاش کافی را در عرصه علم آموزی نیز داشته باشد تا در آینده موفق عمل کند.

وی از خانواده صبوری بدلیل حمایت هایشان تقدیر و تشکر کرد.

پایان بخش برنامه اهدای لوح تقدیر و هدایا توسط مسئولین لارستان به فاطمه صبوری بانوی راهیافته به تیم ملی والیبال ایران بود.

فاطمه صبوری متولد ۱۳۷۹ در روستای دهکویه لارستان و دارای ۱۹۷ سانتیمتر قد است که از ۱۴ سالگی کار خود را در ورزش والیبال شروع و در ۱۷ سالگی به تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران راه پیدا کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین