جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

جاده‌ شهدادی به لارستان نیازمند اعتبار

میلاد لارستان: فرماندار حاجی‌آباد گفت: احداث جاده روستایی شهدادی به لارستان در صورت تامین اعتبارات لازم از پایان سال‌جاری آغاز می‌شود. به گزارش میلاد لارستان؛ اصغر جهانگیری امروز در گفت‌وگو…

میلاد لارستان: فرماندار حاجی‌آباد گفت: احداث جاده روستایی شهدادی به لارستان در صورت تامین اعتبارات لازم از پایان سال‌جاری آغاز می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ اصغر جهانگیری امروز در گفت‌وگو با فارس در حاجی‌آباد با اشاره به احداث جاده شهدادی به لارستان گفت: مبلغ ۲ میلیارد ریال برای احداث جاده روستای شهدادی به لارستان در سال‌جاری مصوب شده که در صورت جذب اعتبار عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵ کیلومتر از جاده روستای شهدادی به لارستان در حوزه استحفاظی شهرستان حاجی‌آباد است، افزود: اداره راه و شهرسازی موظف به اجرای این محدوده است و دنباله این مسیر که به لارستان وصل می‌شود بر عهده استان مجاور است.

جهانگیری بر ارتباط با استان‌های همجوار تاکید و خاطرنشان کرد: راه‌های ارتباطی به عنوان شریان اصلی اتصال نقاط مهم به یکدیگر اهمیت فراوانی دارد و برای توسعه یک منطقه ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه جاده مواصلاتی ظرفیت و گنجایش لازم برای اتصال به سایر مناطق را داشته باشد علاوه بر صادرات و واردات می‌تواند میزبان مناسبی برای میهمانان باشد.

این مسئول بیان کرد: در صورت جذب اعتبارات لازم و انعقاد قرارداد با پیمانکار عملیات احداث آن پایان سال‌جاری آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ فاصله لارستان از توابع استان فارس به شهرستان حاجی آباد از توابع استان هرمزگان ۱۷۰ کیلومتر است که ۱۶۶ کیلومتر این مسیر آماده بهره‌برداری است.

این مسیر تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته، همچنین برای زیرساخت پل این محدوده نیز حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین